FANDOM

William Afton - główny antagonista serii, występujący w Pośmiertnych Minigrach i intrze Five Nights at Freddy's: Sister Location. Jest mordercą dzieci które opętują teraz animatroniki i twórcą animatroników z FNAF:SL. Jako Springtrap występuje w grach Five Nights at Freddy's 3, Freddy Fazbear Pizzeria Simulator i Ultimate Custom Night. Ma on 3 dzieci: Micheala, Elizabeth oraz dziecko zabite przez animatronika o nazwie Fredbear.

Zachowanie

William pojawia w Fnaf 2 się jedynie w Pośmiertnych Minigrach. W pierwszej z nich, "Take Cake to the Children", pojawia się poza budynkiem. Podjeżdża swoim samochodem pod restaurację (prawdopodobnie Fredbear's Family Diner) i zabija płaczące dziecko.

W kolejnej minigierce, Go, go, go! ( lub po prostu Foxy Minigame), po prostu stoi w kącie i uśmiecha się na widok Foxy'ego. Prawdopodobnie zamordował dzieci w pokoju obok.

W mini-grze "SAVETHEM" wygląda inaczej. Pojawia się w przypadkowych pomieszczeniach, po czym podchodzi do Freddy'ego), a gdy go dotyka, pojawia się ekran typowy dla nieukończonej mini-gry, ale pasy są niebieskie, a w lewym dolnym rogu widnieje napis "You Can't" (pol. Nie możesz).

Pojawia się także w [[ Fnaf 4]] Gdzie zakłada maskę pracownikowi.

Po raz kolejny pojawia się w intrze Five Nights at Freddy's: Sister Location. Rozmawia on o animatronikach z prawdopodobnie z właścicielem lokacji.

Wygląd

William ma dwa różne designy.

Pierwszy jest jasny, ma duże, czarne, kwadratowe oczy. Jest niższy od swojej drugiej wersji.

Drugi jest wyższy od swojej pierwszej wersji, ma ciemniejszą skórę. Ma ogromny uśmiech, jego oczy są mniejsze i jasne.

Czasami w minigrze "SAVETHEM", Purple Guy występuje z odznaką na piersi, z czymś podobnym do telefonu. Być może był kiedyś nocnym stróżem, lub zabił jednego z nich.

Ciekawostki

Ludzie
FNaF 1 Mike Schmidt, Phone Guy
FNaF 2 Jeremy Fitzgerald, Fritz Smith, Purple Guy