FANDOM

Toy Chica to antagonistka w grze Five Nights at Freddy's 2. Jest odnowioną wersją Chici.

Wygląd

Toy Chica jest żółtym animatronikiem o wyglądzie kurczaka, z pomarańczowym dziobem, niebieskimi oczami oraz pomarańczowymi stopami. Ma na głowie "pióra" tak jak jej poprzedniczka, stara Chica. Posiada zarumienione policzki tak, jak inne "zabawkowe" animatroniki, z tą różnicą, że jej są różowe. Tak jak jej pierwowzór posiada śliniak, jednak nie jest na nim napisane "LET'S EAT!", lecz "LET'S PARTY! (pol. IMPREZUJMY!)". Prawie zawsze ma ze sobą różowe ciastko/babeczkę z dużymi oczyma. Kiedy jest w Show Stage, Toy Chica ma normalne oczy i dziób, które usuwa po wyjściu z owego pomieszczenia. Może więc być zobaczona z czarnymi oczyma i bez dzioba.

Zachowanie

Tak jak w przypadku Toy Freddy'ego i Toy Bonnie'go, startową lokacją Toy Chici jest Show Stage. Jest znana z tego, że wędruje do Main Hall i Party Room 4, pojawiając się też w biurze. Może ona też wędrować przez Party Room 1, zanim wczołga się do Lewego Szybu Wentylacyjnego, aby dostać się do biura.
Toychicaattack

Jumpscare Toy Chici (animacja)

Zazwyczaj jako druga wychodzi z Show Stage w trakcie pierwszych nocy, lecz jest bardzo nieaktywna w następnych nocach. To Foxy przejmuje jej miejsce w korytarzu wejściowym, trzymając ją z daleka.

Ciekawostki

  • Większość osób myśli, że Toy Chica włożyła swoje oczy do babeczki, którą trzyma. Może to być możliwe bo babeczka ma taki sam kolor oczu, jak Chica na Show Stage. Lecz oczy Toy Chici są większe, co może obalać tę teorię.
  • Jest jednym z dwóch Toy'owych animatroników, które mają widoczne zęby z endoszkieletu. Drugim jest Mangle.
  • Jej ciastko nie jest widoczne tylko w Lewym Szybie Wentylacyjnym, ponieważ światło ogranicza widok.
  • Toy Chica może pojawić się w korytarzu naprzeciwko gracza, lecz nie wejdzie nim do biura.
  • Toy Chica ma swój dziób tylko na scenie, później go nie posiada.
  • Toy Chice razem z Toy Freddym widać oczy endoszkieletu po zejściu ze sceny, jednak Toy Chica ma je takie cały czas, a Toy Freddy tylko w biurze.
  • Toy Chica jest jednym z czterech animatroników które nie mają do odblokowania pluszaków lub figurek z Custom Night, pozostałe to Toy Freddy, Mangle i Marionetka.
  • Niektórzy myślą, że Mangle wzięła dziób Toy Chici, lub, że Toy Chica go zgubiła, albo zostawiła go w ciele Mangle, ale jest to błędna teoria.
  • Po zaświeceniu na nią na scenie widać dziwną rzecz w jej policzku. Możliwe, że to twarz duszy dziecka, albo światło z latarki kamery.
  • Party Room 4 to jedyne miejsce gdzie widać stopy Toy Chici.

Animatroniki
Kategorii:Animatroniki z Fnaf 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki