Fandom

Toy Bonnie

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze397 Udostępnij

(Może szukałeś Bonniego z pierwszej części gry ?)

Toy Bonnie jest nowym animatronikiem w grze Five Nights at Freddy's 2. Jest to odnowiona wersja starego Bonniego.

Wygląd

Wygląd Toy Bonniego nie przypomina już prawie niczym wyglądu starego Bonniego.

Toy Bonnie jest jasno niebieskim animatroniko-królikiem z czerwonymi rumieńcami i muszką. Ma biały brzuch, okolice oczu i pyszczek. Na twarzy ma czarne piegi, mały nosek oraz fioletowe powieki.

Lokacje

Toy Bonnie zaczyna w Show Stage, gdzie znajdują się również dwa inne animatroniki (Toy Freddy i Toy Chica). Zazwyczaj to właśnie Toy Bonnie jako pierwszy wybywa z lokacji startowej. Następną lokacją do której przemieszcza się jest Party Room 3. Potem idzie do Party Room 4 i Party Room 2, gdzie może wczołgać się w prawą wentylację, skąd z kolei przejdzie do biura.

Zachowanie

Toy Bonnie jest animatronikiem, którego bardzo łatwo spotkać, zwłaszcza we wczesnych nocach. Porusza się bardzo powoli i zabiera mu sporo czasu przejście przez wentylację. Zbyt częste obserwowanie monitora może sprowokować go do ataku.

Output ALnTij.gif

Jumpscare Toy Bonniego (animacja)

Kiedy tylko gracz zobaczy Toy Bonnie'go w wentylacji, powinien jak najszybciej założyć maskę Freddy'ego, zanim animatronik wejdzie do biura. Jeśli wszystko pójdzie w porządku, gracz zobaczy Toy Bonniego wycofującego się. Jeśli maska zbyt szybko zostanie zdjęta, Toy Bonnie zaatakuje gracza, co poskutkuje przegraną. Jeśli owy animatronik zakończy proces wycofywania się, powtórzy swoją trasę.

Ciekawostki

  • Jest on jedynym animatronikiem, którego oczy zmniejszają się gdy wchodzi do Biura.
  • Toy Bonnie jest jedynym animatronikiem, który jest widoczny, kiedy wchodzi do Biura.
  • Toy Bonnie i The Mangle są jedynymi nowymi animatronikami, które mają inne kolory niż ich pierwowzory.
  • Toy Bonnie wydaje się mniejszy, kiedy wchodzi do Biura.
  • Toy Bonnie jest jedynym z Toy'owych animatroników, które posiadają dodatkową nagrodę po ukończeniu gry.
  • Toy Bonnie jest drugim pod względem ilości odpowiedników: Bonnie, Shadow Bonnie, Springtrap, Nightmare Bonnie i Jack'o Bonnie.
  • Istnieje błąd, gdzie Toy Bonnie może wejść do Biura, gdy Mangle będzie w prawej wentylacji.
  • Toy Bonnie jest pierwszym Toy animatronikiem, którego poznaliśmy, ponieważ pojawił się on na drugim teaserze promującym drugą część gry ze starym Bonnie.
  • Choć Toy Bonnie to samiec, to czasem jest uznawany jako samica przez graczy.
  • Toy Bonnie ma ogonek, można to zobaczyć jedynie gdy jest w wentylacji.
  • Sposób, jakim Toy Bonnie patrzy na kamerę w Pokój Przyjęć 4 jest podobny do tego, w którym Bonnie patrzy na kamerę w Kulisach w FNaF 1
  • Twarz Bonniego została prawdopodobnie użyta jako części zamienne do Toy Bonniego.
  • Jest jednym z animatroników, który nie pojawia się w korytarzu, drugim jest Chica.
  • Jest jednym z dwóch animatroników u których nie widać endoszkieletowych oczu (drugim jest Balloon Boy).
  • Istnieje bardzo rzadka halucynacja, która zdarza się po przegraniu nocy. Pokazuje ona twarz Toy Bonniego bez oczu, a w tle słychać dziwne dźwięki. Po kilku sekundach pokaże się główne menu.
  • Toy Bonnie to jeden z czterech animatroników które nie przechodzą przez korytarz przed biurem. Drugim jest Chica, trzecim Balloon Boy a czwartym Marionetka.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki