FANDOM

" To niesamowite, że ktoś może żyć bez płatu czołowego "

                                    -Phone Guy, Noc 1 w FNAF 1

The Bite of '87 (pol. Ugryzienie w '87) - jak sama nazwa wskazuje, chodzi o incydent, który wydarzył się 13/14 listopada 1987 roku. Właśnie wtedy animatronik ugryzł dziecko w głowę na tyle mocno, że jego ofiara straciła płat czołowy. Wspomina o tym Phone Guy "... Kiedyś mogli chodzić również za dnia. Ale wtedy wydarzyło się. Ugryzienie w 87".

Incydent kosztował restaurację utratę swojej reputacji. Druga część gry sugeruje, że atak miał miejsce po szóstej nocy (gdzie Jeremy Fitzgerald dostał wiadomość z informacją o przeniesieniu go na dzienną zmianę).

Po tym incydencie tryb spokojnej wędrówki animatroników został ograniczony tylko do nocy.

Ciekawostki

  • Jeśli atak przydarzył się po nocy szóstej z drugiej gry to zdarzenie mogło mieć miejsce 13 lub 14 Listopada 1987 (Jeremy dostał wypłatę 13.)
    • 13 Listopada w roku 1987 był piątkiem 13, który uważany jest za dzień pechowy.
  • Wiele osób uważa, że za ten incydent odpowiedzialny jest Fredbear. Świadczy o tym minigierka we FNaF 4 w której wyżej wymieniony animatronik zgniata szczęką głowę dziecka.
Chyba ugryzionko '87.png

Minigra z FNaF 4

  • Phone Guy informuje nas o incydencie w pierwszej części, lecz w drugiej nie wspomina nic o ataku, co potwierdza to, że 2 część jest prequelem.
  • Niektórzy fani sądzą, że krzyk słyszany podczas ataku może być krzykiem ofiary zdarzenia lub któregoś dziecka z Incydentu z Zaginionymi Dziećmi. Popierają to pełnym dźwiękiem krzyku, który przypomina zmodyfikowany krzyk dziecka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki