FANDOM

Shadow Freddy (pl. Cienisty Freddy, lub Freddy-Cień) Jest to dziwna i tajemnicza wersja Freddy'ego i Golden Freddy'ego. Występuje on we FNaF 2 i FNaF 3. We FNaF 2 czasami w późniejszych nocach a najczęściej w 6, kiedy Freddy, Bonnie i Chica wyjdą z Części/Serwis pojawia się na miejscu Bonniego w takiej samej pozycji jak Golden Freddy, a we FNaF 3 pojawia się on w minigierkach i w rogu Biura przy drzwiach.

Wygląd

Jest on prawie taki sam jak Golden Freddy i jest on prawdopodobnie tym samym modelem. Jedyna różnica polega na tym, że ma on inny kolor - fioletowy. Posiada on białe zęby i białe źrenice.

Zachowanie

Tak samo, jak Golden Freddy pojawia się w losowym momencie, ale tylko w lokacji Części/Serwis.

Jeśli w wersji mobilnej patrzymy na niego za długo, to gra się scrash'uje lub zamraża, jednak w przeciwieństwie do Golden Freddy'ego bez jumpscare'a.

Ciekawostki

  • Jest jednym z dwóch "Cieni" animatroników. Drugim jest Shadow Bonnie.
  • Wygląda on tak jak Golden Freddy, tylko ma inny kolor i białe źrenice.
  • Pojawia się tylko w lokacji Części/Serwis.
  • Prawdopodobnie w podstawowej mini-grze (FNaF 3) to Purple Guy w stroju Shadow Freddy'ego zaciąga animatroniki a potem je niszczy.
  • Istnieje teoria że on i Shadow Bonnie są duchami zmarłych pracowników w kostiumach z pierwszej pizzerii. Wskazuje na to parę faktów.
  • Jeśli się mu dobrze przyjrzymy, zauważymy, że patrzy się na kamerę.
  • Jest on jednym z odpowiedników Freddy'ego Fazbear'a.
  • Jeżeli będziemy się na niego patrzeć 3 sekundy scrashuje nam grę.