FANDOM

Shadow Bonnie - Jest to Easter Egg, który może pojawić się w biurze. Nie posiada swojego jumpscare'a.

Wygląd

Jest czarnym modelem Toy Bonnie'go, który ma białe oczy i zęby. W przeciwieństwie do swojego odpowiednika ma cztery górne zęby zamiast dwóch. W FNaF 3, w minigierce "Glitch Minigame" jest fioletowy.

Zachowanie

Pojawia się w biurze, stojąc po lewej stronie i patrzy się na nas. Jeżeli nie założymy maski to po chwili znika, a gra się wyłącza.

Ciekawostki

  • W plikach gry został nazwany "RWQFSFASXC"
  • Posiada własną sztuczną inteligencję, lecz odpowiada ona tylko za pojawianie się w biurze.
  • Istnieje teoria, która mówi o tym, że Shadow Freddy i Shadow Bonnie są duchami zmarłych pracowników w kostiumach z pierwszej pizzerii. Wskazuje na to parę faktów.
  • Jest jednym z trzech animatroników, które pojawiają się wyłącznie w jednym miejscu. Pozostałymi są Balloon Girl i Shadow Freddy.
  • Istnieje teoria, że Shadow Bonnie jest Springtrap'em, ale to nieprawda, gdyż Shadow Bonnie ma 4 palce, a Springtrap ma ich 5, poza tym Shadow Bonnie swoim kształtem i budową przypomina bardziej Toy Bonnie'go.
  • Shadow Bonnie nie jest postacią materialną, co udowadnia minigra w FNaF 3.
  • Figurka z nocy 5 w FNaF 3 może być po prostu figurką Toy Bonnie'go w cieniu.