FANDOM

Pokój Prywatny - pomieszczenie pojawiające się w grze Five Nights at Freddy's: Sister Location. Aby dostać się do tego pokoju należy w nocy piątej nie posłuchać tego co mówi nam Baby, i zamiast pójść w lewo, skręcić w prawo, i dalej prosto. Oprócz tego trzeba wcześniej przejść pomyślnie minigierkę Baby.

Po zakończeniu nocy w tym pokoju gracz kończy swoją pracę, dostaje koszyk egzotycznych maseł, i wraca do domu. Jest to Fake Ending.

Wygląd

Pokój wygląda podobnie do biur z poprzednich części gry. Naprzeciwko gracza jest biurko, na którym znajduje się wiatrak, pluszak Fredbear'a (który trzyma coś na kształt pilota), trzy monitory, oraz kubek. Na ścianie jest plakat z Baby i BidyBab'em oraz napisem ,,Celebrate!". Poza tym jest tutaj para drzwi, oraz wentylacja.

Ciekawostki

  • Pokój ten łączy w sobie różne elementy z poprzednich czterech gier.
    • Są tu dwoje drzwi po obu stronach gracza, i limit energii, tak jak w części pierwszej.
    • Jest tu wentylacja oraz razem trzy wejścia do pokoju, tak jak w części drugiej.
    • Jest tu tylko jeden animatronik (w nocy piątej), tak jak w części trzeciej.
    • Wciskając po kolei 1-9-8-3 na klawiaturze na początku nocy piątej na trzech monitorach obok ukażą się lokacje z FNaF 4, mianowicie sypialnia, korytarz, oraz łóżko.
  • W nocy piątej energia schodzi o wiele szybciej niż w w pierwszej części gry.
    • Jest tak prawdopodobnie dlatego że w tej nocy zagraża nam tylko jeden animatronik, i musi być trochę trudniej.
    • Jest tak tylko w nocy piątej, gdyż podczas Custom Night energia schodzi już wolniej.

Biuro

Kamery

Ennard

Funtime Freddy

Funtime Foxy

Bidybab

Electrobab

Minireena

Pomieszczenia/Kamery
FNaF 1 Biuro, Scena (FNaF1), Kulisy, Jadalnia, Piracka Zatoka
Wschodni Korytarz, Zachodni Korytarz, Toalety, Kuchnia, Schowek
FNaF 2 Biuro, Scena, Części/Serwis, Korytarz Główny, Pokój Gier, Kącik Nagród
Kącik Zabaw, Lewy Szyb Wentylacyjny, Prawy Szyb Wentylacyjny, Pokój Przyjęć 1, Pokój Przyjęć 2, Pokój Przyjęć 3, Pokój Przyjęć 4
FNaF 3 Biuro, CAM 01, CAM 02, CAM 03, CAM 04
CAM 05, CAM 06, CAM 07, CAM 08, CAM 09, CAM 10
CAM 11, CAM 12, CAM 13, CAM 14, CAM 15
FNaF 4 Pokój, Lewy Korytarz, Prawy Korytarz
FNaF:SL Winda, Moduł Kontrolny, Breaker Room, Galeria Ballory, Hala Funtime'ów, Części/Serwis, Kontrola Cyrku, Galeria Cyrkowa, Pokój Prywatny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki