FANDOM

Plushtrap to animatronik we Five Nights at Freddy's 4.

Wygląd

Plushtrap jest bardzo podobny do Springtrapa. Różni się od niego tym, że jest zdecydowanie mniejszy i nie jest aż tak zniszczony. Plushtrap jest ciemnozielony, natomiast na brzuchu zgniłozielony. Ma wyłupiaste czarne oczy. Jak każdy Nightmare Animatronik ma najeżoną ostrymi zębami paszczę, która przypomina zamek od kurtki. Aby dostrzec elementy endoszkieletu Plushtrapa, trzeba się dość mocno przyjrzeć. Najłatwiej można zobaczyć go na ramionach animatronika. Plushtrapa można porównać do dziecięcej wersji Springtrapa.

Występowanie

Plushtrap występuje jedynie w Five Nights at Freddy's 4. Po raz pierwszy pojawił się w trailerach do tejże gry, ale wtedy fani myśleli że to Springtrap w swojej Nightmare wersji. Plushtrap pojawił się w grze i stał się jedną z największych nowości produkcji. Pomiędzy nocami następowała minigra z nim w roli głównej, podczas której Plushtrap przemieszcza się w korytarzu i przylegających do niego pokojach, a zadaniem gracza jest przyłapać go na X. Jeśli tego dokonamy, następna noc rozpocznie się o 2:00, a więc będzie o aż 2 godziny krótsza, co jest znaczącym ułatwieniem. Jeśli Plushtrapa nie uda się przyłapać nastąpi jego jumpscare, a na krwawym tle wyświetli się napis "Too Bad".

Ciekawostki

  • Jedno z dzieci w minigierce po trzeciej nocy miało pluszowego Spring Bonnie'go. Możliwe, że był to Plushtrap. Dziecko też wspomniało o tym, że jego tata mówi, iż jest to pułapka na palce.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki