FANDOM

Phantom Mangle to halucynacja animatronika która występuje w Five Nights at Freddy's 3. Może się pojawić losowo na CAM 04, ale to rzadkie zjawisko przez co jest tajemniczym animatronikiem. Po jej/jego pojawieniu się występuje error Audio Devices. Gdy się pojawia na CAM 04, czyli tam gdzie jest głowa Foxy'ego, gaśnie światło.

Wygląd

O wyglądzie Mangle jak na razie nie wiemy zbyt wiele. Możemy się tylko domyślić, że mógł/mogła stracić swoją endoszkieletową głowę. Jej/jego kolor jest prawie niewidoczny, lecz z prawego boku możemy zobaczyć zgniłą zieleń. Policzki ma takiego samego koloru, co głowa. Tak jak każdy phantom z FNaF 3, ma oczy podobne do oczu Springtrapa. Jak pojawia się w CAM 04 to zwisa jak w kąciku nagród z FNaF 2.

Ciekawostki

  • Jest jedną z dwóch halucynacji animatroników nie posiadającą swojego jumpscare'a. Drugą jest Phantom Puppet.
  • Ma mocno zmodyfikowany dźwięk z Five Nights at Freddy's 2
  • Mangle jest jedną z dwóch halucynacji animatronika z FNaF 3 o których nie ma ani wzmianki w zakładce Extra. Drugim jest Shadow Freddy.
  • Ma oczy Springtrapa.
  • Jest z jednym z niewielu animatroników posiadających animacje (nie licząc jumpscare'ów).
  • Gdy się pojawia kamery zostają zablokowane dopóki nie zniknie.

Animatroniki
FNaF 1 Chica, Freddy Fazbear, Bonnie, Foxy, Golden Freddy.
FNaF 2 The Mangle, Toy Chica, Toy Freddy, Toy Bonnie, Marionetka, Balloon Boy.
FNaF 3 Phantom Freddy, Phantom Chica, Phantom Foxy, Phantom Balloon Boy, Phantom Puppet, Phantom Mangle, Springtrap.
FNaF 4 Nightmare Freddy, Nightmare Bonnie, Nightmare Foxy, Nightmare Chica, Nightmare Fredbear, Nightmare, Nightmare Cupcake, Plushtrap.