Fandom

Phantom Foxy

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze124 Udostępnij

Phantom Foxy to jedna z halucynacji animatroników w grze Five Nights at Freddy's 3. Pojawia się między 2 a 4 nocą a także w nocy 6.

Wygląd

Phantom Foxy jest bardzo podobny do Foxy'ego z FNaF 2, jednak różni się od niego brakiem ręki na której miał swój hak. Dalej ma swoje łączenia endoszkieletu oraz w dalszym ciągu wygląda jak lis. Ma on jednak nadal czerwonawy odcień.  

Ciekawostki

  • Jego jumpscare to bezpośrednie nawiązanie do Five Nights at Freddy's 2, jest prawie taki sam.
  • Jego ręka z hakiem znajduje się, wśród części animatroników, w pudełku znajdującym się w Biurze.
  • Podobnie jak Phantom Freddy, Phantom Foxy nie pojawia się na kamerach przed jego atakiem.
  • Żeby uniknąć jego jumpscare'a należy długo nie patrzeć w kamery.
    • Jest też inna możliwość. Jeśli gracz nie odwróci się całkowicie w stronę Foxy'ego, on na niego nie wyskoczy. Kiedy tylko gracz zobaczy go kątem oka, musi włączyć i wyłączyć panel z kamerami. Wtedy Foxy znika.
  • Jego oczy są podobne do oczu Springtrapa.
  • Pozycja jaką przybiera w biurze jest nawiązaniem to tego jak stał w parts/service w dwójce.
  • Istnieje bug, w którym Foxy stoi w biurze, ale nas nie atakuje. Po chwili pojawia się jumpscare Springtrapa, a gra się kończy.
  • W gazecie po nocy szóstej Scott przyznaje, że robił Phantom Foxy'ego w pośpiechu i dlatego jest taki zniszczony.

Animatroniki
FNaF 1 Chica, Freddy Fazbear, Bonnie, Foxy, Golden Freddy.
FNaF 2 The Mangle, Toy Chica, Toy Freddy, Toy Bonnie, Marionetka, Balloon Boy.
FNaF 3 Phantom Freddy, Phantom Chica, Phantom Foxy, Phantom Balloon Boy, Phantom Puppet, Phantom Mangle, Springtrap.
FNaF 4 Nightmare Bonnie, Nightmare Freddy, Nightmare Foxy, Nightmare Chica, Nightmare Fredbear, Nightmare, Plushtrap, Nightmare Cupcake.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki