Fandom

Phantom Chica

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze166 Udostępnij

Phantom Chica to jedna z halucynacji występująca w Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Phantom Chica to animatronik - kurczak o wysokiej i otyłej sylwetce oraz czarno-ciemno-zielono-żółtym kostiumie. Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a posiada białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrapa. Jednak w przeciwieństwie do innych Phantomowych Animatroników jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z pierwszej części gry, a nie drugiej. Jej śliniaczek z napisem "LET'S EAT!!!" jest prawie doszczętnie zniszczony.

Zachowanie

Czasami, gdy otworzy się monitor i włączy się CAM 07, na ekranie automatu do gier może pokazać się biało-czarna twarz Phantom Chici. Kiedy gracz ją zobaczy, powinien jak najszybciej wyłączyć system kamer lub zmienić na inną. Jeśli zrobi to za wolno, Phantom Chica pojawi się przy drzwiach, i kiedy tylko na nie spojrzymy, zaatakuje nas.

Ciekawostki

  • Jest jedynym Phantom Animatronikiem który wygląda tak jak w pierwszej części.
  • Phantom Chica w porównaniu ze swoimi poprzedniczkami, ma mało widoczny śliniak (prawie w jej kolorze).
  • Tak naprawdę to nigdzie w grze nie mamy szansy zobaczyć jej całego ciała. Widzimy je jedynie w zakładce "EXTRA".
  • Fani nadali jej Nazwę "Chica the WaterMelon"(Pol. Chica Arbuz) ze względu na kształt i charakterystyczne paski na jej ciele upodabniające ją do arbuza.
  • Gdy już długo patrzyliśmy się na jej twarz w automacie i zdejmiemy monitor, to kątem oka (tak jak w przypadku Phantom Foxy'ego) możemy zobaczyć ją, ale nas nie zaatakuje. Jeżeli dalej się wychylimy, nastąpi jumpscare.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki