FANDOM

Noc 8 (znana też jako 20/20/20/20) jest to ósma grywalna noc w Five Nights at Freddy's 4. Da się ją odblokować po przez wpisanie w menu "extra" cztery razy 20. Przez wielu jest uważana za najtrudniejszą noc w grze.

Noc ta nie różni się niczym specjalnym od trybu "Nightmare". Jest po prostu trochę trudniejsza. Animatroniki są szybsze, a Nightmare Freddy może pojawić się po raptem piętnastu sekundach niesprawdzania łóżka. Nightmare Foxy również szybciej przechodzi do szafy, i jest wcześniej gotowy do ataku. Musisz być po prostu szybszy niż w siódmej nocy.

Prawdziwym utrudnieniem, a za razem ułatwieniem będzie pojawienie się Nightmare'a. Podobnie jak poprzednio, pojawi się o czwartej. Trudność polega na tym, że jest on szybszy, przez co musisz być niezwykle czujny. Natomiast ułatwi Ci grę, ponieważ wszystkie pozostałe animatroniki znikną. Stosując strategię z nocy siódmej, powinieneś go pokonać.

Podobnie jak w trzeciej części (tyle, że tam tę rolę odgrywał Aggressive Nightmare Mode), uzyskasz czwartą gwiazdkę do menu głównego gry. Natomiast w przeciwieństwie do poprzednich nocy, pod koniec tej nie zostaniemy uraczeni żadną minigrą.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki