FANDOM

Noc 6 jest to szósta grywalna noc w Five Nights at Freddy's 4. Odblokowuje się ona po ukończeniu piątej nocy w menu głównym. W porównaniu z nocą piątą, jest ona trochę trudniejsza. Z początku będziesz musiał się zmagać z podstawowymi animatronikami, a o godzinie czwartej pojawi się Nightmare Fredbear.

Powinieneś częściej sprawdzać... wszystko. Już o północy jest możliwe pojawienie się Nightmare Freddy'ego. Nightmare Foxy wejdzie do szafy najszybciej jak to tylko możliwe. Nightmare Bonnie i Nightmare Chica będą szybsi i bardziej agresywni niż w nocy czwartej. Powinieneś być naprawdę szybki i uważny.

O czwartej animatroniki znikną i pojawi się Nightmare FredBear. Należy z nim postępować podobnie jak w nocy piątej. Jedyny problem polega na tym, że jest cichszy, więc musisz jeszcze uważniej nasłuchiwać jego odgłosów.

Tym razem jesteś w jakimś pokoju wraz z maskotkami animatroników. Jest oświetlone tylko jedno miejsce, w którym znajdujesz się ty. Maskotki animatroników będą do nas mówiły, że jest im przykro, oraz, że dalej są twoimi przyjaciółmi, maskotki będą znikać, jedna za drugą. W końcu zniknie też FredBear. W końcu, po kilku sekundach, znikniesz i ty, a wtedy można usłyszeć dźwięk kardiogramu oznaczający śmierć dziecka, a minigierka się zakończy.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki