Fandom

Noc 6 (FNaF 2)

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Jest to 6 grywalna noc w FNaF 2. Odblokowuje się po przejściu Nocy 5. Tej nocy zaczyna pojawiać się Golden Freddy, a jego aktywność jest bardzo wysoka. Tej nocy najczęściej pojawia się Shadow Freddy. Po przejściu tej nocy odblokowuje się Custom Night. Na końcu nocy dostajemy dopłatę w wysokości 20 dolarów i 10 centów.

Halo? Cześć... uh... co u licha ty tu jeszcze robisz, uh, nie dostałeś notatki, uh, restauracja zamknięta, uh, przynajmniej na jakiś czas. Ktoś użył jednego z kostiumów. Mamy zapasowe na zapleczu, żółte, ktoś go użył... Teraz żaden z nich nie działa dobrze. Posłuchaj, p-po prostu skończ zmianę, to bezpieczniejsze niż próba opuszczenia budynku w środku nocy. Uh, mamy jeszcze jedno przyjęcie zaplanowane na jutro, urodziny. Będziesz na dziennej zmianie, załóż swój mundur, bądź blisko animatroników, upewnij się, że nikogo nie skrzywdzą, okej, uh, od teraz po prostu zrób to przez noc, uh, kiedy pizzerię w końcu otworzą ponownie prawdopodobnie sam wezmę nocną zmianę. Okej, dobrej nocy i powodzenia.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki