FANDOM

Noc 5 jest to piąta grywalna noc w Five Nights at Freddy's 4. Podczas niej nie pojawia się żaden animatronik, prócz jednego - FredBear'a. Pojawia się on z resztą po raz pierwszy w całej grze.

Kiedy gracz usłyszy śmiech Freddy'ego z pierwszej części, powinien jak najszybciej sprawdzić łóżko lub szafkę. Jeśli na łóżku znajduje się głowa FredBear'a (w miejscu, w którym gromadzą się mniejsze wersje Nightmare Freddy'ego), gracz powinien migać latarką. Wtedy FredBear znika. Jeśli natomiast w szafce znajduje się głowa FredBear'a (w miejscu, w którym zazwyczaj patrzy się na nas Nightmare Foxy), gracz powinien zamknąć drzwi, aby się go pozbyć.

Gracz powinien teraz nasłuchiwać znacznie czujniej, albowiem FredBear jest niezwykle cichy. Powinno się też zwracać szczególną uwagę na korytarze i POD ŻADNYM POZOREM nie naciskać latarki po raz drugi, jeśli znajduje się w nich FredBear. Pewnie zajmie to kilka podejść, ale w końcu ukończysz noc.

Znowu znajdujemy się w Pizzerii. Tym razem jesteśmy otoczeni przez czwórkę ludzi (prawdopodobnie nastolatków). Każde z nich ma maskę animatronika - Bonnie'go, Freddy'ego, Chici i Foxy'ego. Po krótkiej rozmowie, zabierają nas na scenę, na której znajduje się Spring Bonnie oraz FredBear. Kiedy tylko do niego dojdą, powiedzą, że "chcemy wielkiego całusa od FredBear'a". Włożą nas do paszczy FredBear'a, a kiedy zaczną się śmiać, ten zatrzaśnie szczękę. Ludzie przestaną się śmiać, a minigierka się zakończy. Prawdopodobnie, to wydarzenie, to The Bite of '87, lecz nie jest to do końca pewne.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki