FANDOM

Noc 5 (ang. Night 5) jest to piąta grywalna noc w Five Nights at Freddy's 3. Ta noc jest bardzo trudna, gdyż Springtrap i Phantomowe Animatroniki są bardzo agresywne. Jeśli gracz zdoła przejść tą noc, zostanie nagrodzony jedną gwiazdką na ekranie głównym.

Halo, halo! Uhm, to jest tylko przypomnienie wymagań firmy dotyczące bezpiecznego pokoju. Bezpieczny pokój jest zarezerwowany dla sprzętu lub innych rzeczy nie używanych obecnie, lub jako miejsce bezpieczeństwa, tylko dla pracowników. Nie jest to pokój przeznaczony do przerw i nie powinien służyć jako miejsce do ukrycia się lub zgromadzeń. Żaden pracownik nie powinien NIGDY wpuszczać żadnego gościa do tego pokoju, lub w ogóle nie wypuszczać ich poza główny obszar.

Zarząd również został poinformowany, że animatronik Spring Bonnie został wyraźnie ruszony. Pragniemy przypomnieć pracownikom, że ten kostium pod żadnym pozorem nie nadaje się do zakładania.

Dziękuję za uwagę i pamiętaj o uśmiechu, jesteś twarzą Pizzerii Freddy'ego FazBear'a.

Gracz musi SZYBKO przeglądać kamery, wtedy jest szansa, że uniknie Phantomów. Jeśli SpringTrap jest w wentylacji musi ją zamknąć NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE. Jeśli będzie przy drzwiach do naszego biura, gracz ma ograniczoną ilość czasu, aby włączyć Audio BB w najbliższym pokoju.

Springtrap jest bardzo aktywny tej nocy i Phantomy pojawiają się częściej, więc gracz powinien być ostrożny podczas przeglądania kamer.

  • Phone Guy wspomina podczas rozmowy o Spring Bonnie, co doprowadziło wielu fanów, aby sądzić, że Springtrap może być Bonnie'm.
    • Teoria ta jest dodatkowo wspierana przez fakt, że w grze nie ma Phantom Bonnie'go.
  • Jest to jedyna noc która nie ujawnia kim gramy w tej grze. Przez to wielu fanów uważa, że gramy Mike'em.

Noce