FANDOM

Noc 5 (Ang. Night 5) to piąta i ostatnia grywalna noc w głównym kanonie Five nights at Freddy's.

Ta noc jest ekstremalnie trudna, nawet gdy gracz ma umiejętności. Wszystkie animatroniki stają się bardzo aktywne, a Foxy bardzo często uderza w lewe drzwi (o ile gracz je zamknie). Może to także doprowadzić do skończenia się energii, co skutkuje odwiedzeniem nas przez Freddy'ego Fazbear'a.

Tutaj pojawia się głos animatronika z mroczniejszym, bardziej demonicznym dźwiękiem. Lecz jak puścimy w spowolnieniu i od końca usłyszymy następujące słowa: To jest godne pożałowania, że masowy rozwój rolnictwa jest (ominięte: nie) przyspieszony przez pełniejsze wykorzystanie swoich wspaniałych/cudownych mechanizmów. Czy nie byłoby łatwiej zastosować niektóre z nich w szybkich badaniach laboratoryjnych w celu wskazania wpływu różnych rodzajów nawozów na wzrost roślin? Ma Pan rację. Niezliczone zastosowania będą podejmowane przez przyszłe pokolenia. Rzadko wie współczesnych sobie (ominięte: nagrody, wystarczy posiadać) radość twórczą:.

Jest to prawdopodobnie fragment z książki "Autobiografia jogina Paramhansa)".

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki