FANDOM

Noc 4 to czwarta grywalna noc we FNaF 4. Tej nocy Nightmare Bonnie i Nightmare Chica są bardzo aktywni, co znacznie utrudnia graczowi przejście nocy. Nightmare Foxy szybciej przechodzi do swojej pozycji ataku, co wymaga częstszego sprawdzania go.

Tej nocy gracz powinien szczególną uwagę skupiać na Nightmare Bonnie'm i Nightmare Chice, którzy próbują dostać się do jego pokoju. Najlepiej by zamykać na chwilę drzwi od razu przy podbiegnięciu do nich. Odpowiednie manewrowanie pomiędzy drzwiami nie dopuści animatroników do środka. Oprócz tego noc ta nie różni się bardzo od trzeciej nocy i nie powinna przysporzyć graczowi problemów.

Znowu gramy płaczącym dzieckiem. Tym razem jesteśmy zamknięci w Parts/Service znajdującym się w Fredbear's Family Diner. Są tam endoszkielety i części zapasowe do Fredbear'a i Spring Bonnie'go. Dziecko klęczy przed drzwiami i usilnie prosi o to, by zostało wypuszczone. Dziecko zaczyna krzyczeć "Proszę!", lecz to nic mu nie daje. W końcu dziecko pada na ziemię i zaczyna jeszcze głośniej płakać. Jest to pierwsza minigra, w której Fredbear nie mówi "Jutro będzie inny dzień".

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki