FANDOM

Noc 4 (Ang. Night 4) to czwarta grywalna noc w Five Night at Freddy's 3. W tej nocy Springtrap jest agresywniejszy. Phantom Puppet staje się aktywny i przez to może stanowić poważny problem dla gracza który nie wie jak on działa.

"Witaj, nastąpiły pewne zmiany w wymogach firmy dotyczących użycia kostiumów. Ucząc się na błędach po kilku niefortunnych wydarzeniach w siostrzanej pizzerii, związanych z wieloma błędami sprężynowych w tym samym czasie, firma stwierdziła iż te kostiumy nie są bezpieczne dla pracowników.

Bezpieczeństwo pracowników jest dla nas najważniejsze, dlatego stare stroje zostaną odesłane i sprawdzone przez naszych techników. Dopóki nie zostaną dostarczone zamienniki dostaniesz tymczasowe kostiumy. Pamiętaj że takie kostiumy są znajdywane w krótkim czasie. Więc jakiekolwiek pytanie zostaną uchylone.

Powtarzam. Klasyczne kostiumy nie powinny być dotykane, aktywowane ani noszone. Mówiąc to jesteśmy wolni od zobowiązań. Więc rób jak uważasz. Jak zawsze pamiętaj o szerokim uśmiechu. Jesteś przecież twarzą pizzerii Freddy'ego FazBear'a!"

Gracz powinien najpierw odtworzyć audio BB w CAM 08 i poczekać aż Springtrap przybędzie i wtedy ma chwilę czasu. Jeśli animatronik wejdzie do wentylacji trzeba ją zamknąć i puścić audio BB w innym pokoju bez wentylacji. Gracz musi mieć także na uwadze, że Phantom Puppet staje się aktywny w tej nocy. Pojawia się w CAM 08. Jeśli gracz go zobaczy, musi szybko zmienić kamerę na CAM 09, wtedy uniknie jego halucynacji.

Springtrap jest znacznie agresywniejszy niż w e wcześniejszych nocach. Nie można za długo patrzeć w kamerę gdyż jest szansa że Phantom Foxy cię zaatakuje. Zaleca się dla gracza śledzić Springtrapa przy tym uważając na inne Phantomy. Aby uniknąć ataku Phantom Foxy'ego należy kątem oka go zauważyć, a następnie popatrzeć w którąś kamerę.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki