Fandom

Noc 4 (FNaF 2)

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jest to czwarta grywalna noc w Five Nights at Freddy's 2. Stare animatroniki są bardzo aktywne oraz szybko przemieszczają się w stronę gracza. Toy'owe animatroniki nie są zbytnio aktywne (nie licząc The Mangle i Balloon Boy'a. U pozytywki widać znaczną różnicę ponieważ bardzo szybko się kończy. Najbardziej aktywnym animatronikiem jest The Mangle.

Halo? Halo? Uh, hej tam, noc czwarta! Mówiłem ci, że się nie zawiedziesz!

Ok, więc, uh, żeby poinformować cię, uh, było coś w rodzaju, uh, dochodzenia. Uh, może moglibyśmy skończyć i zamknąć na kilka dni... Nie wiem. Chcę podkreślić, mimo, że to po prostu na wszelki wypadek. Uh, Fazbear Entertainment zaprzecza wszystkim zbrodniom. Takie rzeczy czasem się zdarzają. Um... To wszystko uporządkuje się w kilka dni. Po prostu trzymaj na wszystkim oko i ja będę cię wciąż informować.

Uh, tak na marginesie, spróbuj unikać kontaktu wzrokowego z animatronikami dzisiaj jeśli tylko możesz. Ktoś mógł manipulować ich systemami rozpoznawania twarzy - nie jesteśmy pewni. Ale animatrony działały bardzo nietypowo, niemal agresywnie w stosunku do pracowników. Na dzieci reagowały w porządku, ale kiedy spotykają dorosłego, po prostu... się gapią.

Uh... W każdym razie, bądź czujny. To będzie wszystko. Dobrej nocy!

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki