FANDOM

Noc 4 to czwarta grywalna noc w Five Nights at Freddy's. Freddy robi się bardzo aktywny i posiada wiedzę na temat taktyki gracza z poprzednich nocy. To jest moment, gdy gra staje się brutalna; Freddy jest okrutny i trudny do przewidzenia.

Co gorsza, Chica i Bonnie mogą już opuścić scenę o 12 AM. Od tej nocy, kiedy Bonnie i Chica są we wschodnim korytarzu i w zachodnim korytarzu w narożnikach, ich głowy mogą gwałtownie drgać i mogą wydawać nieprzyjemny dźwięk, taki sam, gdy gracz doświadcza halucynacji. Foxy jest również bardzo aktywny podczas tej nocy, czasem może wyglądać zza kurtyny już o 12 AM i atakować, lecz w późniejszych godzinach. Telefon w tej nocy wskazuje, że Phone Guy prawdopodobnie został zabity przez jednego, więcej lub nawet wszystkie animatroniki.

Dziwne dźwięki jak beczenie, które wydają Bonnie i Chica, dźwięk który Foxy wydaje kiedy uderza w drzwi, piosenka Freddy'go i krzyk Golden Freddy'ego, czyli można wnioskować, że wszyscy brali w tym udział. To wskazuje na możliwość, że Phone Guy był w stanie kontrolować sytuację na miarę swojej wiedzy i umiejętności, ale na sam koniec jego wysiłki okazały się daremne.

Połączenie telefoniczne

"Halo, halo? Hej! Hej, łał dzień czwarty... Wiedziałem że możesz to zrobić. Hej posłuchaj... Mogę nie być w okolicy żeby wysłać ci wiadomość jutro. (Prawdopodobnie Foxy dobija się do drzwi) To - To jest zła noc dla mnie. Umm... Jestem trochę zadowolony, że nagrywam te wiadomości dla ciebie *kaszel*, gdy miałem okazję. H-hej zrób mi przyjemność: może czasami, eh, możesz czasami zajrzeć do tych kostiumów za sceną? (w backroomie) Spróbuję wytrzymać... dopóki ktoś... nie sprawdzi. Może nie będzie tak źle. Ja-ja-ja zawsze się zastanawiałem, co jest w tych głowach... (Freddy gra swój Jingle. Jest koniec prądu [Jednak nie było żadnego dźwięku że skończył się prąd], lub dzieje się to w kuchni.) Wiesz... (Słychać jęczenie, prawdopodobnie Chica'i lub Bonnie'go) O nie... (W tym momencie się pojawia dźwięk Golden Freddy'ego gdy jest jumpscare)."

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki