Fandom

Noc 3 (FNaF 4)

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Noc 3 jest to trzecia grywalna noc w Five Nights at Freddy's 4. W tej nocy animatroniki stają się bardziej agresywniejsze i szybsze.

Jeśli w poprzedniej nocy nie pojawił się Nightmare Foxy, to teraz na pewno się zjawi. Kiedy tylko gracz zobaczy, że drzwi od szafki się ruszają, powinien do niej podejść i zapalić latarkę. Wtedy Foxy na nas krzyknie, ale nas nie zabije. Gracz powinien zamknąć drzwi szafki i zaczekać, aż na miejsce Foxy'ego pojawi się pluszowa zabawka.

Tej nocy, gracz powinien częściej sprawdzać łóżko i drzwi.

Minigra rozpocznie się napisem "dwa dni do imprezy". Podobnie jak w poprzedniej, znajdujemy się w Pizzerii. Jeśli gracz spróbuje pójść w lewo, zostanie poinformowany, że wyjście jest po drugiej stronie i nie możemy tędy iść. Kiedy gracz skieruje się w prawo, dostanie się na parking na którym znajduje się małe dziecko z zabawką Spring Bonnie'go (prawdopodobnie Plushtrap'em). Po odbyciu rozmowy, gracz powinien iść w dół. Wtedy dojdzie do ogródka w którym znajduje się mała dziewczynka, a obok niej pluszowy FredBear. Podobnie jak poprzednio, gracz po rozmowie musi skierować się w dół, idąc po chodniku. Znajdzie się wtedy koło jezdni, a na chodniku będzie siedział śmiejący się chłopiec. Powie nam, że tylko my jesteśmy przestraszeni, i zapyta się nas "dlaczego?". Po rozmowie z nim, należy się skierować w lewo i iść do miejsca w którym znajduje się chłopczyk z balonikiem. Powie nam, że musimy iść na imprezę, bo to są przecież nasze urodziny. Po tym, należy dalej iść w lewo, a po tym w górę. Dojdziemy wtedy do domu z pierwszych dwóch minigier. Dojdziemy wtedy do ogródka, w którym znajduje się pluszowa zabawka FredBear'a. Należy dalej iść do góry i tym samym wejść do domu z pierwszych dwóch minigier. Należy iść w lewo, aż dojdziemy do rozwidlenia. Jeśli dalej będziemy iść w lewo, znajdziemy się w pokoju, w którym jest Mangle. Jeśli natomiast pójdziemy w dół, wejdziemy do pokoju, w którym zaczynaliśmy pierwsze dwie minigry. Jeśli podejdziemy bliżej łóżka, wyskoczy na nas mężczyzna z głową Foxy'ego, i pojawi się komunikat ,,jutro jest kolejny dzień". Wtedy, minigra się zakończy.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki