Fandom

Noc 3 (FNaF 3)

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze18 Udostępnij

Noc 3 (ang. Night 3) – trzecia grywalna noc w grze, podczas której zaczynają być aktywni Phantom Chica i Phantom Freddy. Tej nocy Springtrap jest bardziej aktywny.

Witaj, na dzisiejszej lekcji będziemy kontynuować technikę prawidłowej obsługi kostiumów. W trakcie użycia należy upewnić się, że wewnętrzne części są mocno ściśnięte i przytwierdzone sprężyną zatrzaskową znajdującą się wewnątrz stroju.

Umiejscowienie się wewnątrz pomiędzy tymi częściami może zająć trochę czasu, aby móc swobodnie się poruszać i mówić. Proszę nie szturchać i nie naciskać na żadną ze sprężyn. Nie dotykaj ich w żadnym wypadku. Nie oddychaj w ich stronę, gdyż wilgoć może sprawić, że puszczą.

Gdyby sprężyna puściła w czasie noszenia stroju, proszę odsunąć się od ludzi przed wykrwawieniem się, aby nie zepsuć wrażeń klientom. Jak zawsze w razie wypadku należy udać się do wyznaczonego pokoju bezpieczeństwa.

Każdy pokój posiada ukryte pomieszczenie, o którym nie wiedzą żadne mapy, programy, animatroniki lub system ochrony. Pokój jest ukryty dla klientów, niewidoczny dla animatroników i jest zawsze poza kamerą. Jak zawsze pamiętaj o szerokim uśmiechu. Jesteś twarzą Pizzerii Freddy'ego FazBeara!

Gracz powinien najpierw odnaleźć Springtrapa za pomocą kamery. Gdy gracz znajdzie tego animatronika, powinien odtworzyć audio śmiech BB w pobliskim pokoju, który jest daleko od naszego biura. Jeśli Springtrapa nigdzie nie widać, gracz powinien sprawdzić wentylacje tak szybko, jak to jest możliwe. Jeśli gracz zobaczy go w wentylacji, powinien je zamknąć.

W tej nocy Phantom Freddy jest bardziej aktywny od innych Phantomowych Animatroników. Jeśli gracz go zobaczy idącego do naszego biura powinien szybko włączyć kamerę lub panel resetowania systemów, by uchronić się od jego jumpscare'a.

Spróbuj wysłać Springtrapa do CAM 08 lub CAM 05, gdzie nie ma wentylacji. Jeśli Springtrap dostanie się do wentylacji, trzeba ją szybko zamknąć.

Gracz powinien powstrzymać się od patrzenia na kamery zbyt długo, aby uniknąć Phantomowych animatroników.

Jeśli Springtrap jest przy naszych drzwiach, trzeba wpuścić BB Audio w pokoju CAM 01, jest szansa,że sobie pójdzie. Gdy jest za szybą, można go przepędzić na CAM 02 a następnie CAM 03 i tak dalej.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki