FANDOM

Noc 3 jest trzecią grywalną nocą w grze Five Nights at Freddy's 2. Ta noc jest trudniejsza od poprzedniej, ponieważ tej nocy mogą się uaktywnić Freddy, Chica , Bonnie i Foxy, chociaż Foxy aktywuje się 2 nocy w 3 jest o wiele aktywniejszy. Czas nakręcania pozytywki też się zmniejsza. Tej nocy Toy'owe animatrony są mniej aktywne.

Połączenie Telefoniczne

" Halo, halo! Widzisz? Mówiłem ci, że nie będziesz miał żadnych problemów!

Czy...uh... Czy Foxy nie pojawił się w korytarzu? Prawdopodobnie nie. Tylko się pytałem. Jak już mówiłem, zawsze był moim ulubieńcem. Próbują odtworzyć Foxy'ego wiesz? Za pierwszym razem wyszedł im zbyt straszny, więc zmienili go na bardziej przyjaznego dzieciom i dali go do Kącika Zabaw. Aby dać maluchom rozrywkę, wiesz..., ale dzieci nie potrafią trzymać rąk przy sobie. Więc musieli składać Foxy'ego w całość po każdej zmianie. Więc w końcu przestali i zmienili go na atrakcję typu ,,rozłóż i złóż z powrotem". Teraz to jest tylko masa części. Myślę, że pracownicy nazwali go ,,The Mangle". Uh...

Oh, hej, zanim pójdę, uh, chciałbym cię uspokoić przed tymi plotkami. Wiesz o tych lokalnych opowieściach, rzadko w ogóle coś znaczą. Mogę cię zapewnić, że cokolwiek się dzieje na zewnątrz i jakakolwiek tragedia mogłaby się stać, nie będzie miała nic wspólnego z naszą firmą. To tylko plotka i spekulacja... Ludzie próbują tylko zarobić. Wiesz... Uh, nasz ochroniarz na dziennej zmianie zaraportował o czymś, niczym godnym zainteresowania. Ma pracę od otwarcia do zamknięcia.

Okej, w każdym razie, uspokój się i zadzwonię do ciebie jutro."

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki