Fandom

Noc 3

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Noc 3 to trzecia grywalna noc w Five Nights at Freddy's. Podczas tej nocy rozgrywka staje się o wiele trudniejsza, ponieważ Chica i Bonnie stają się bardziej agresywni. Zazwyczaj Chica podczas tej nocy pierwsza opuszcza scenę zamiast Bonnie'go.

A.I. Foxy'ego zmienia się na tym etapie, a także może on szybciej opuścić Pirate Cove niż w Nocy 2. Ponadto, Golden Freddy pojawia się najczęściej podczas tej nocy niżeli podczas innej. Freddy Fazbear również staje się bardziej aktywny i może zabić gracza, jeżeli nie będzie on uważał.

"Halo, Halo? Hej robisz to dobrze! Większość ludzi nie przetrwało tak długo. Wiesz, o co mi chodzi, oni najczęściej przenosili się do innych rzeczy... Nie mówię, że zginęli. N-n-nie o to mi chodziło. Uh, w każdym razie nie będę zabierać Ci zbyt dużo czasu, rzeczy zaczynają być prawdziwe tej nocy.

Uh... Hej, posłuchaj, mam pomysł: gdy zostaniesz złapany i chcesz uniknąć dostania się do kostiumu Freddy'ego, uhh, spróbuj grać umarłego! No wiesz, po prostu udawaj. Jest szansa, uh, że pomyślą wtedy, że jesteś pustym kostiumem. To jeszcze raz, jeśli pomyślą, że jesteś pustym kostiumem... może będą próbowali włożyć w Ciebie metalowy szkielet. Ciekawy jestem jak to zadziała. Nie przejmuj się. Najlepiej jest po prostu nie dać się złapać.

Um... Dobra, zostawiam Cię. Do zobaczenia po drugiej stronie.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki