Fandom

Noc 2 (FNaF 3)

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Noc 2 (Ang. Night 2) jest to druga grywalna noc w Five Nights at Freddy's 3. Teraz Springtrap i Phantom'owe animatroniki są aktywne.

"Hej stary, mamy świetne wieści! Po pierwsze dostaliśmy niezłe dźwięki audio! Prehistoryczne! To jak taśmy trenujące nowych pracowników! Możemy to puścić przez głośniki żeby ludzie poczuli się tak jak powinni! Ale mamy coś większego! Nie uwierzysz! Znaleźliśmy Jednego. PRAWDZIWEGO Jednego. Na pewno gdzieś go widzisz. Dobra, puszczę Ci jedno z tych nagrań i spadam. Na razie."

NAGRANIE:

Halo? Witaj w Twojej nowej pracy jako atrakcja w Pizzerii Freddy'iego FazBeara! Te taśmy dostarczą Ci ważnych informacji na temat jak zdjąć kostiumy maskotek! Na tę chwilę '' mamy tylko 2 kostiumy zaprojektowane by być zarazem kostiumem i jak działającym animatronikiem . Zwróć zatem szczególną uwagę podczas nauki obsługi tych kostiumów gdyż mogą wystąpić okaleczenia lub stałe omamy. Najpierw omówimy jak operować maskotkami w formie animatronicznej.

Dla ułatwienia sprawy animatroniki są ustawione tak aby poruszać się w stronę specjalnych dźwięków'. Dopilnuj aby animatroniki zostały jak najbliżej dzieci aby zapewnić zabawę.

Aby zmienić tryb kostiumu należy włożyć i ręcznie przekręcić dostarczoną korbę. Przekręcenie jej sprawia, że części wewnątrz skupiają się wokół ścian kostiumu tworząc wolną przestrzeń dla użytkownika.  Więcej powiem jutro. I tak jak zawsze pamiętaj o szerokim uśmiechu. Bo jesteś twarzą Pizzerii Freddy'ego FazBear'a!"

Gracz powinien wykorzystać pierwszą noc, aby nauczyć się podstawowych systemów kontroli i dowiedzieć się, jak gra działa, a druga noc kładzie umiejętności początkujących graczy na próbę. Gracz powinien najpierw odnaleźć Springtrap za pomocą kamery. Gdy gracz znajdzie tego animatronika, powinien odtworzyć audio w pobliskim pokoju, który jest daleko od naszego biura. Jeśli Springtrap'a nigdzie nie widać, gracz powinien sprawdzić wentylacje szybko jak to jest możliwe. Jeśli gracz zobaczy go w wentylacji, powinien je zamknąć. Phantom Balloon Boy jest najbardziej aktywny od innych animatroników w tej nocy. Jeśli Phantom BB widać na monitorze trzeba przełączyć kamerę na inną, aby uniknąć jego jumpscare.

Ciekawostki

  • Kolor tekstu "Night 2" jest biały, a nie zielony jak w Pierwszej Nocy.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki