Fandom

Noc 2 (FNaF 2)

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Noc 2 jest drugą grywalną nocą w grze Five nights at Freddy's 2 i ostatnią w wersji demo na PC. Ta noc jest o wiele trudniejsza od poprzedniej, ponieważ Toy Bonnie, Toy FreddyToy Chica  są bardziej aktywni. Music box również kończy się szybciej. Do zabawy przystępują również Mangle, Balloon Boy i Foxy. W rzadkich przypadkach Freddy FazbearBonnie i Chica również mogą zmienić miejsce, co zmusza gracza do dostosowania swojego stylu gry do animatroników. W porównaniu do pierwszej nocy pozytywka zaczyna mieć potrzebę nakręcania od początku nocy.

Ah...halo, halo! Uh, widzisz, mówiłem ci, że twoja pierwsza noc nie będzie problemem. Jesteś urodzony do tego! Uh, teraz jestem pewien, że zauważyłeś starsze modele siedzące na zapleczu. Uh, te są z poprzedniej, restauracji. Po prostu używamy ich teraz jako części. Na początku był pomysł, żeby je odnowić... uh, zaczęli je napychać nową technologią, ale one po prostu były brzydkie, i ten smród... uh, więc  spółka zdecydowała iść w zupełnie nowym kierunku i zrobić z nich super przyjaznych-dzieciom. Uh, te starsze nie powinny spacerować, ale jeśli to robią, sztuczka z głową Freddy'ego również na nie działa, więc, nieważne.

Uh... heh... Kocham te stare postacie. Widziałeś kiedykolwiek Foxy'ego pirata? Oh, czekaj, trzymaj się... Oh tak, Foxy. Uh, hej, posłuchaj, ten jeden zawsze był trochę nerwowy, uh... Nie jestem pewien, czy sztuczka z głową Freddy'ego podziała na Foxy'ego, uh. Jeśli z jakiegoś powodu uaktywni się w nocy i zobaczysz go stojącego na końcu korytarza, po prostu poświeć na niego latarką od czasu do czasu. Te starsze modele zawsze stawały się zdezorientowane w jasnych światłach. To byłby powód restartu systemu, czy czegoś. Uh, pomyśl o tym, możesz to wypróbować w każdym pokoju, gdzie może być coś niepożądanego. To może zatrzymać je w miejscu na parę sekund. Może też zadziałać na kilkoro z nowych modeli.

Jeszcze jedna rzecz - nie zapominaj o pozytywce. Będę szczery, nigdy nie lubiłem tej kukiełkowej rzeczy. To zawsze było... myślące, i mogło iść gdziekolwiek... Nie wydaje mi się, żeby nabrało się na maskę Freddy'ego, więc po prostu nie zapominaj o pozytywce.

W każdym razie, jestem pewien, że nie będzie z tym problemu. Uh, dobrej nocy, i zadzwonię do ciebie jutro.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki