FANDOM

Noc 2 jest drugą grywalną nocą w grze Five nights at Freddy's jak i ostatnią nocą w wersji demo. Ta noc jest o wiele trudniejsza od poprzedniej, gdyż Bonnie może się pokazać przy drzwiach już o 12 AM. Foxy i Chica są bardziej aktywni. Jest to też ostatnia noc w której Freddy Fazbear nie atakuje, chyba, że się skończy energia.

"Uhh , Halo ? Halo? No cóż ,Jeśli to słyszysz, znaczy, że dotarłeś do drugiego dnia , uh , gratulacje ! Nie będę już tak dużo mówić, tym razem Freddy i jego przyjaciele stają się bardziej aktywni... jak ten tydzień postępuje . Uhh , to może być dobry pomysł, Zerknij na kamery, podczas gdy mówię, aby każdy z nich był we właściwym miejscu, wiesz ...

Uh ... Co ciekawe, sam Freddy nie schodzi ze sceny bardzo często. Słyszałem, że staje się dużo bardziej aktywny w ciemności chociaż... tak... hej! Myślę, że to jeszcze jeden powód, aby nie zabrakło energii, prawda? Możesz też podkreślić wagę przy użyciu świateł przy drzwiach. Niektóre kamery to martwe punkty, a te martwe punkty stoją tuż poza swoimi drzwiami, więc jeśli nie można znaleźć czegoś, lub kogoś na kamerach, należy sprawdzić światła drzwi. Hmm... może masz tylko kilka sekund, aby zareagować ... Uh, nie, że chcesz być w niebezpieczeństwie, oczywiście... ja nie twierdzę, że tak jest. Należy także sprawdzać zasłony w Pirate Cove od czasu do czasu . Bohater jest dość wyjątkowy i staje się aktywny, jeśli kamery pozostają nie sprawdzane przez długi okres czasu . Myślę, że nie lubi być obserwowany... Nie wiem, w każdym razie, jestem pewien, że masz wszystko pod kontrolą ! Uh , porozmawiam z tobą wkrótce."

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki