Fandom

Noc 1 (FNaF 4)

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Noc 1 to pierwsza grywalna noc w Five Nights at Freddy's 4. Jest ona tak jak w poprzednich częściach, wprowadzeniem gracza do mechaniki gry.

W przeciwieństwie do poprzednich części, nie ma tu, ani w innych nocach Phone Guy'a.

Ta noc jest dość łatwa, ponieważ pojawiają się tam trzy animatroniki Nightmare Chica i Nightmare Bonnie, oraz "miśki" Nightmare Freddy'ego, które mogą się w niego zmienić, kiedy nie będziemy odganiać ich latarką. Po raz pierwszy w serii FNaF, nie ma kamer, gracz może jedynie przebywać w pokoju dziecka i rozglądać się czy przypadkiem żadna postać do niego nie idzie.

Pierwsza minigra (przed nocą):

Gra rozpoczyna się z tekstem "Pięć dni do imprezy" Następnie pojawia się obraz pikselowego Fredbear'a, który zapyta "Co on zrobił tym razem?", a potem powie "Znowu zamknął Cię w pokoju.", a na koniec doda "Nie bój się. Jestem tu z tobą.". Ekran się nagle zmienia i pojawia się pokój dziecięcy gdzie jest płaczący chłopiec i banda Freddy'ego i zabawka Fredbear'a na łóżku. Jeśli chłopiec podejdzie do zabawek, pojawi się komunikat "To są moi przyjaciele." Aby zakończyć minigrę i zacząć noc, trzeba podejść do drzwi i walić w nie cztery razy. Wtedy dziecko upada i pojawia się komunikat "Jutro jest kolejny dzień.", wtedy minigra się zakończy.

Druga minigra (po nocy):

Gdy noc się zakończy, mamy szansę zagrać w kolejną minigrę. Jesteśmy znów małym chłopcem, jednak możemy wyjść z pokoju. Pluszak Fredbear'a będzie za nami chodził. Jeśli pójdziemy w prawo, w pokoju będzie rozłożona Mangle, jest to najprawdopodobniej zabawka. Idąc w lewo, można ujrzeć tak jakby "salon" z kanapą i telewizorem. Jeśli dziecko zbliży się do telewizora, jakiś mężczyzna wyjdzie zza telewizora mając przy tym na głowie maskę Foxy'ego. Chłopiec wtedy upada na podłogę i płacze. Po tych wydarzeniach, pojawia się komunikat "Jutro jest kolejny dzień."

Pod koniec każdej nocy, gracz będzie miał szansę zagrać w grę "Fun with Plushtrap" (pol. Zabawa z PlushTrap'em), w której możemy wygrać ominięcie dwóch godzin w kolejnej nocy. Ta gra najprawdopodobniej wzoruje się na "Czerwone i Zielone światło". Musimy przyłapać PlushTrap'a kiedy będzie stał na "X".

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki