FANDOM

Noc 1 (Ang. Night 1) jest pierwszą grywalną nocą w Five Night at Freddy 3. Ta noc jest najłatwiejsza (w porównaniu do późniejszych) gdyż w tej nocy Springtrap, ani żaden Phantom nie jest aktywny. Jest ona tylko po to, aby gracz zrozumiał mechanizm gry, wyjaśniany przez Phone dude - odpowiednika Phone guy'a.

"Hej! Cieszę się że wróciłeś na kolejną noc! Tym razem będzie jeszcze ciekawiej! Dostaliśmy kilka nowych rzeczy przez weekend i wciąż śledzimy nowe! Pozwól, że opowiem Ci o nowościach a potem wrócisz do pracy. Za tydzień otwieramy tą atrakcję, więc musimy się upewnić że wszystko działa i nic nie będzie stało w ogniu.

Ludzie będą przychodzić z drugiej strony budynku, miną Cię i skierują się do wyjścia. Lecz ty również będziesz atrakcją. Będziesz... Stróżem Nocnym! Będziesz obserwował ludzi przez kamery ale również pilnował aby nikt nie kradł tym samym będziesz częścią show! Będzie realistyczny nastrój!

A teraz przejdźmy do nowości! Dostaliśmy kilka starych rysunków z starych pizzerii oraz głowę Foxy'ego która prawdopodobnie jest oryginalna a nie tylko głupim cosplayem! I znaleźliśmy stary wiatrak. Bardzo stary ale metalowy. Uważaj na palce, hehe.

Teraz te miejsce to tylko mrugające światła i przerażające kostiumy. Możliwe że ogarniemy coś więcej przez ten tydzień. Moglibyśmy wsadzić Cię w kostium Freddy'ego i byś robił „Bwaah!” hehe. Tak jak powiedziałem. Szukamy dobrego śladu. Gościu który projektował jeden z budynków mówił coś o dodatkowych pokojach. Zobaczymy czy nam się uda je znaleźć. Do tej pory ogarnij to co mamy na razie. Możesz patrzeć na kamery ile chcesz klikając w ten niebieski guzik.'

Możesz też patrzeć na hol i na szyby wentylacyjne. Po lewej stronie masz panel resetujący zepsute systemy. Ale gdy próbowaliśmy stworzyć ruinę trochę przedobrzyliśmy, hehe. Ledwo co wszystko działa. I nie żartowałem z tym ogniem... Najważniejsze żebyś sprawdzał wentylacje. To miejsce przyprawi Cię o ciarki. Jeśli nie ogarniesz wentylacji ujrzysz szalone rzeczy.

Okej, sprawdzaj wszystko a my postaramy znaleźć coś nowego."

Ciekawostki

  • Połączenie telefoniczne jest najdłuższe w grze, ponieważ trwa aż do 4 AM.
  • W wersji mobilnej rozmowa trwa do 5 AM. Jest to spowodowane tym że w owej wersji noce mijają szybciej.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki