FANDOM

Noc 1 jest pierwszą grywalną nocą w grze Five Nights at Freddy's. Ta noc jest bardzo łatwa (porównywalnie do późniejszych) i jest czymś w rodzaju wprowadzenia gracza do mechaniki gry. Freddy Fazbear jest nie aktywny tej nocy (nie licząc wyczerpania energii) jednak czasami może obrócić się w kierunku gracza w Show Stage. Jedynymi animatronikami, które mogą atakować gracza są Chica i Bonnie. Jednakże, jeśli gracz nie będzie prawie w ogóle obserwował kamer Foxy może zaatakować. Golden Freddy także może być przywołany w trakcie tej nocy, co może być uciążliwe dla gracza, który nic o nim nie wie. Zapewne jest to najlepsza noc aby przywołać owego animatronika, ponieważ inne roboty rzadko atakują gracza dając dużo czasu na zmienienie się plakatu.

Tłumaczenie:

" Halo, halo? Em, chciałem nagrać wiadomość pomagającą ci oswoić się z tą pracą. Em, pracowałem w tej pizzerii przed tobą. Skończyłem swój ostatni tydzień. Więc, wiem że może być lekko przytłaczająca, lecz jestem tutaj aby powiedzieć ci że nie ma tu o co się martwić. Dobrze się sprawujesz, więc skupmy się na pomocy ukończenia twojego tygodnia. OK?

Em, zobaczmy... po pierwsze jest tu wprowadzenie od pizzerii, które powinienem przeczytać. Więc, "Witaj w Freddy Fazbear's Pizza. Magicznym miejscu, do którego dzieci i dorośli przychodzą aby przeżyć niezapomniane wrażenia! Nie odpowiadamy za uszkodzenia ciała. Jeśli zostanie coś takiego odkryte brakująca osoba zostanie odnaleziona w 90 dni lub wcześniej.

Bla, bla, bla. Teraz brzmi to strasznie, ale wiem, że nie ma się o co martwić. Cóż, animatroniki stają się nieprzewidywalne nocą, ale czy to moja wina? Nie. Wymuszano na mnie słuchanie tych głupich piosenek przez 20 lat i nigdy nie mogłem się nawet wykąpać? Mogę być drażliwy tej nocy. Więc, zapamiętaj, te animatroniki mają specjalne miejsce w sercach dzieci więc musimy okazać im trochę szacunku.

Więc jak już pewnie zauważyłeś, roboty mogą poruszać się w trakcie nocy. Em...Coś dzieje się z ich mechanizmami kiedy są wyłączone zbyt długo. Em, kiedyś mogły spacerować podczas dnia, ale wtedy to się stało. The Bite of '87. To niesamowite, że człowiek może żyć bez płatu czołowego, wiesz?

Em, teraz coś o twoim bezpieczeństwie. Jedynym ryzykiem bycia stróżem nocnym tutaj, jest fakt iż animatroniki mogą nie uważać cię za osobę. Będziesz im przypominał endoszkielet na którym jeszcze nie ma kostiumu, a to jest przeciw zasadom. Najprawdopodobniej będą próbowały...siłą włożyć cię w kostium Freddiego. Umm... To nie byłoby takie złe, gdyby kostiumy nie był wypełnione belkami, przewodami i urządzeniami animatroników (być może chodzi o endoszkielet), szczególnie w okolicach twarzy, więc możesz sobie wyobrazić, że trzymanie głowy w czymś takim może wywołać lekki dyskomfort... i śmierć. Uhh... Jedyne części ciebie, które prawdopodobnie będą widoczne to oczy i zęby; będą wystawać z maski... Taa, nie wspomnieli ci o tym kiedy się na to pisałeś. Ale, hej! Pierwszy dzień powinien być prosty. Pogadam z tobą jutro, uh, sprawdzaj kamery i pamiętaj, żeby zamykać drzwi tylko wtedy, kiedy będzie to absolutnie konieczne. Muszę oszczędzać energię. W porządku. Dobrej nocy. "

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki