FANDOM

Nightmarionne (znana też jako Nightmare Puppet) - postać występująca w Halloween Update do Five Nights at Freddy's 4. Występuje ona zamiast Nightmare'a.

Wygląd

Jest inna od pozostałych marionetek. Jest niższa i ma czarne usta. Poza czarnym i białym nie widać żadnych kolorów. Ma trzy bardzo długie palce. Bardziej przypomina kobietę niż Marionetkę. Wygląda jak szkielet i ma rząd małych ostrych zębów. Przez swoje długie ramiona i nogi, jest bardziej niż wcześniej podobna do Slendermana.

Informacje

Jest bardzo trudnym przeciwnikiem do pokonania. Pojawia się w 7 nocy, oraz w 20/20/20/20 od 4AM do 6AM. Pojawia się we wszystkich pomieszczeniach. Krótko przed jumpscare'm wszystkie światła migają. Jest bardzo niebezpieczna. Najgorsze w niej jest to, że puszcza muzykę z pozytywki.

Jumpscare

Jej jumpscare jest bardzo podobny do jumpscare Nightmare. Chwilę nieuwagi i przed twarzą protagonisty pojawia się głowa Nightmarionne. Krótko przed jumpscare'm światło zaczyna migać.

Ciekawostki

  • Jest to postać zastępująca Nightmare'a.
  • Jej jumpscare jest bardzo specyficzny. Bardzo podobny do jumpscare'a Nightmare.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki