FANDOM

Nightmare Freddy - (pol. Koszmarny Freddy) - Jest to pierwszy poznany nam Nightmare Animatronik. Wystąpił na pierwszym teaserze do FNaF 4.

Wygląd

Nightmare Freddy jest koloru ciemnobrązowego jednak jego brzuch jest jaśniejszy. Jest zniszczony, ma wiele dziur z których wychodzą przewody, widać wyraźnie jego endoszkielet. Posiada cylinder i muszkę, obydwa przedmioty w czarnym kolorze. Ma czerwone oczy i szczękę wypełnioną ostrymi kłami. Charakterystyczną cechą są trzy jego małe odpowiedniki, każdy z białymi oczami, cylindrem i morderczą szczęką. Są one nazywane przez fanów "Fredziakami" i znajdują się na brzuchu oryginału.

Zachowanie

Na początku na łóżku za dzieckiem pojawią się kolejno trzy "Fredziaki", jeśli nie zostaną w porę odstraszone za pomocą latarki, sprowadzą Nightmare Freddy'ego, który wykona swój jumpscare i zakończy grę.

Ciekawostki na temat teasera.

Na teaserze z Nightmare Freddym, po podświetleniu widoczny jest napis "NIGHTMARE".

Inną rzeczą na teaserze jest data "10.31.15." (Halloween). Znajduje się tam też napis "The Final Chapter" (Pol. Ostatni rozdział) co oznacza że FNaF 4 będzie ostatnią odsłoną serii.

Ciekawostki

  • Jest pierwszym poznanym Nightmare Animatronikiem.
  • Posiada pięć palców.
  • Podczas jego jumpscare jest błąd gdzie lampka obok łóżka lewituje.
  • Na teaserze "Fredziaki" są na brzuchu Nightmare Freddy'ego ale w zakładce "EXTRA" - na jego bokach.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki