Fandom

Nightmare Fredbear

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze159 Udostępnij

Nightmare Fredbear - (Pol. Koszmarny Fredbear) - to animatronik występujący we FNaF 4. Pierwszy raz pojawił się w szóstym teaserze.

Wygląd

Nightmare Fredbear jest złotego koloru, jednak jego brzuch ma odcień brązu. Ma dwa rzędy kłów w szczęce na twarzy. Drugą szczękę posiada na brzuchu i ma w niej tylko jeden rząd zębów. Ma na sobie fioletową muszkę i dwa guziki. Jego oczy są koloru czerwonego, jednak są dość małe w porównaniu do oczodołów. W jego dolnej szczęce prawdopodobnie widać małą twarz zmarłego Dziecka/Marionetki. Jego ciało jest także poniszczone, o czym świadczy wiele dziur oraz widoczny w wielu miejscach endoszkielet, jego głowa jest dość duża w porównaniu do reszty ciała.

Zachowanie

Jest on bardzo wymagającym wrogiem, gdyż łączy taktyki reszty animatronów. Idzie on lewym lub prawym korytarzem, a w przypadku zaświecenia na niego, zbliży się do gracza. Nie należy więc na niego mignąć latarką, bo nas zaatakuje. W tym przypadku należy zamknąć drzwi i odczekać chwilkę. Jeśli dostanie się do pokoju pojawi się na łóżku lub w szafie. W przypadku gdy jest na łóżku, należy na niego pomigać latarką aż nie zniknie. Jeżeli jest w szafie, zamykamy ją na chwilę. Jeżeli tego nie zrobimy, zaatakuje. Jest jedynym aktywnym animatronikiem w nocy piątej, zaś w nocy szóstej aktywuje się o czwartej rano. Kiedy jest aktywny, reszta animatroników jest wyłączona.

Różne ciekawostki na temat teaser'a.

Na teaserze z Nightmare FredBear'em jest ukryty napis "Or Was It Me?" (pol. "A może to byłem ja?"). Widać go po podświetleniu teasera.

Drugą ukrytą rzeczą jest napis "pro.......................me" znajdujący się w dolnej szczęce FredBear'a.

Inną rzeczą znajdującą się na owym teaserze jest data wydania DLC do FNaF 4 "10.31.15".

Ciekawostki

  • Nie wiadomo było jak Nightmare FredBear się nazywa. Niektórzy sądzili, że owy animatronik to "Nightmare Toy Freddy" lub "Nightmare Balloon Boy". Byli też tacy co sądzili, że to "Nightmare Golden Freddy".
  • O jego imieniu Nightmare FredBear świadczą trzy rzeczy. Pierwsza z nich to jego nazwa w kodzie strony Scott'a "gsfecfbs" zapisana szyfrem cezara. kiedy się ją przetłumaczy wychodzi "FredBear". Drugą nazwa teasera na IndieDB "NFB". Owa nazwa na indieDB "NFB" to prawdopodobnie skrót od "Nightmare FredBear". Oraz to, że w Extra jest napisane Fredbear.
  • Jest on piątym Koszmarnym Animatronikiem jakiego poznaliśmy.
  • Czasami podczas szóstej nocy, głowa N. Fredbeara może się pojawić na łóżku lub w szafie. Jeśli jest w szafie trzeba ją raz zamknąć, a jeśli na łóżku trzeba migać latarką aż zniknie.
  • Nie występuje on w trailerze do FNaF'a 4.
  • Kiedy się porusza, śmieje się jak Freddy w pierwszej części, jednak jego śmiech jest trochę głębszy.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki