FANDOM

Nightmare Foxy - (Pol. Koszmarny Foxy) jest to jeden z Nightmare Animatroników.

Wygląd

Nightmare Foxy jest koloru czerwonego. Posiada 2 rzędy zębów. Ma oboje sprawnych oczu, które przypominają ludzkie. Są one koloru żółto-czerwonego. Górna szczęka i nos Nightmare Foxy'ego są do połowy samym endoszkieletem. Nightmare Foxy posiada ostry hak. Jego nogi od kolan w dół nie mają kostiumu.

Zachowanie

Foxy pojawia się od 3 nocy, w lewym i prawym korytarzu (w 2 także, ale rzadko). Za każdym razem będzie próbował dostać się do schowka. Jeśli go nie odgonimy w korytarzu, przy najbliższej okazji wbiegnie do schowka. Kiedy tylko jego drzwi się otworzą, należy poświecić latarką. Wtedy pojawi się głowa Foxy'ego, a on krzyknie, ale nas nie zabije. Należy wtedy zamknąć schowek i poczekać, aż na jego miejscu pojawi się jego pluszowa zabawka. Jednak jeśli gracz to zignoruje, Foxy go zaatakuje, co skutkuje śmiercią i tym samym porażką.

Ciekawostki

  • Nightmare Foxy był czwartym poznanym Nightmare Animatronikiem.
  • Nightmare Foxy okazał się inny, niż przypuszczali ludzie.
    • Wielu graczy twierdziło że Foxy będzie ślepy i będzie miał 4 rzędy zębów
    • Teaser Foxy'ego miał się według fanów pojawić 7 dni po Teaserze Nightmare Chici.
  • Na teaserze ma długi język, jednak w grze go nie posiada. Może to być przeoczenie twórcy gry, lub też pomysł ten został porzucony.
  • Kiedy naciśniemy 20 razy nos pluszowego Freddy'ego, Foxy zaatakuje nas.
  • Jest jedynym animatronikiem, który pojawia się w korytarzu, ale nie może nas w nim zaatakować.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki