Fandom

Nightmare Chica

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze67 Udostępnij

Nightmare Chica (Pol. Koszmarna Chica) - to animatronik, który występuje w Five Nights at Freddy's 4.

Wygląd

Nightmare Chica ma kolor zgniłej żółci. Jedno oko działa poprawnie i świeci się na pomarańczowo, zaś drugie oko jest doszczętnie zniszczone. Jej dziób jest szeroki i długi, pokrywają go trzy rzędy bardzo ostrych kłów. Kostium jest w bardzo złym stanie przez co widać endoszkielet. Można też zauważyć u niej śliniak z napisem "LET'S EAT!!!. W teaserze jej Nightmare Cupcake jest na jej ramieniu, zaś w grze na tacce, którą trzyma.

Zachowanie

Idzie ona prawym korytarzem. Żeby ją zobaczyć, należy zaświecić latarką. Jeśli jest na końcu korytarza, światło ją odgoni. Jeśli jednak jest blisko i słyszymy jej oddech, zaświecenie latarką zakończy się atakiem. W przypadku usłyszenia jej oddechu przy drzwiach, należy szybko zamknąć drzwi i przytrzymać je na około 5 sekund.Jeśli nie odgonimy jej, Nightmare Cupcake dostanie się do pokoju, atakując nas, co zakończy grę.

Ciekawostki na teaserze.

Jedyną ukrytą rzeczą na teaserze z Nightmare Chicą jest napis "NIGHTMARE" widoczny po podświetleniu. Można też łatwo dostrzec cień jakiegoś animatronika za Chicą, jednak to nie jej cień bo światło pada ze złej strony. Prawdopodobnie stoi obok jakiegoś innego animatronika.

Widoczna jest tam też data wydania darmowego dodatku do gry - "31.10.15" (Halloween) i napis "Was it me?" (Pol.Czy to byłam ja?)

Ciekawostki

  • W tej części gry jej Babeczka jest osobnym animatronikiem, gdyż ma własny jumpscare.
  • Jej zachowanie przypomina to z pierwszej części, gdyż idzie ona prawym korytarzem i jest drugim najaktywniejszym animatronem.
  • Nie wchodzi ona do pokoju, zamiast tego wysyła Nightmare Cupcake, który nas atakuje. Wciąż jednak atakuje przy zaświeceniu jej latarką w oczy.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki