FANDOM

Nightmare Bonnie - (Pol. Koszmarny Bonnie) to drugi poznany koszmarny animatronik.

Wygląd

Nightmare Bonnie jest cały jasnoniebieski. Na jego prawej dłoni, lewej nodze i brzuchu nie ma kostiumu. Ma szczękę wypełnioną ostrymi kłami. Jego oczy są fioletowe, a muszka czerwona. Wyraźnie widać jego endoszkielet. Ma dwa rzędy kłów.

Ciekawostki o teaserze.

Na teaserze z Nightmare Bonnie'm ukryty jest tylko napis "NIGHTMARE".

Inne rzeczy znajdujące się na tym teaserze to napis "Was it me?" (pol. Czy to byłem ja?) i data wydania gry "10.31.15" (data została zmieniona), która znajduje się w prawym dolnym rogu.

Trailer

  • Jego jumpscare jest użyty w trailerze do Five Nights at Freddy's 4.
  • Chwilę przed jumpscare'm można zauważyć że ma czerwoną muszkę, tak jak w pierwszej i drugiej części gry.

Zachowanie

Idzie on lewym korytarzem. Żeby go zobaczyć, należy zaświecić latarką. Jeśli jest na końcu korytarza, światło go odgoni. Jeśli jednak jest blisko i słyszymy jego oddech, zaświecenie latarką zakończy się atakiem. W przypadku usłyszenia jego oddechu przy drzwiach, należy szybko zamknąć drzwi na około 5 sekund. Jeżeli nie zamkniemy drzwi, wejdzie on do pokoju i przy najbliższej okazji nas zaatakuje.

Ciekawostki

  • Jest to drugi poznany koszmarny animatronik.
  • Istniała teoria, że jest to Springtrap, ze względu na pięć palców, które posiada tylko owy złoty królik.
  • Zachowuje się jak Bonnie z pierwszej części: jest najaktywniejszy i atakuje z lewej strony.
  • Jest to jeden z czterech animatronów posiadający dwa jumpscare'y, pozostałe trzy to Freddy z pierwszej części, Springtrap i Nightmare Freddy.
  • Jego jumpscare jest podobny do jumpscare'a Freddy'ego z FNaF 2.
  • Gdy przysłuchamy się jego jumpscare'owi, na końcu możemy usłyszeć krzyk dziecka.
  • W Halloween Edition jego wygląd i nazwa zostały zmienione. W tej wersji nazywa się Jack'o Bonnie. Jedyna zmiana w wyglądzie jest taka, że w niektórych miejscach (oczy, paszcza) świeci się. Dodatkowo zmienił mu się kolor na zgniłą pomarańczę - żółć.

Animatroniki