FANDOM

Nightmare Balloon Boy jest animatronikiem dodanym w Halloween Update do Five Nights at Freddy's 4. Jest odpowiednikiem Plushtrapa.

Wygląd

Nightmare Balloon Boy w przeciwieństwie od jego pierwotnej wersji jest o wiele koszmarniejszy. Nie posiada tabliczki z napisem "Balloons" i swojego balonika. Ma on duże, czerwone oczy z białymi źrenicami. Na twarzy znajdują się czerwone, wypukłe policzki. Na głowie ma czapeczkę z niebieskim wiatraczkiem. Posiada dwa rzędy ostrych i wielkich kłów. Jego wielkie ręce przypominają szpony. Koszula, tak samo jak czapka, jest w fioletowo-czerwone paski. Spodnie są koloru niebieskiego, a buty brązowe.

Występowanie

Nightmare BB pojawia się w minigrze "Fun with Balloon Boy". Jest ona podobna do "Fun with Plushtrap". Tym razem musimy złapać BB na "X". Oprócz dźwięków kroków, wydaje także zmutowane dźwięki "Hi!", "Hello!" i śmieje się. Tak samo jak w przypadku Plushtrapa, jeżeli złapiemy go za późno, nastąpi jumpscare i pojawi się napis "Too Bad". Natomiast jeśli zdołamy go złapać, pominiemy 2 godziny w następnej nocy (1 jeżeli gramy w trybie z challenge'ami).

Ciekawostki

  • Chwilę przed jego jumpscarem można dostrzec, że ma on zamknięte powieki.
  • W "Fun with BB" mamy tylko 45 sekund na złapanie BB.
  • Nightmare Balloon Boy wraz z Nightmarionne są jedynymi koszmarnymi animatronikami, które nie są zniszczone.
  • Rzadko gdy Nightmare Balloon Boy siedzi na "X" może pojawić się bug, który sprawi, że przegramy minigrę.
  • Nightmare Balloon Boy i Nightmarionne to jedyne koszmarne animatroniki, u których nie możemy zobaczyć endoszkieletu.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki