FANDOM

Nightmare (pl. Koszmar) jest to siódma grywalna noc w Five Nights at Freddy's 4. Tej nocy, animatroniki stają się niezwykle agresywne i pojawia się jeden, nowy, tajemniczy animatronik - Nightmare.

Od północy do czwartej będziesz musiał się zmagać z podstawowymi animatronami. Będą one niezwykle agresywne i szybkie, a szansa na pojawienie się Nightmare Freddy'ego jest większa, ale to nie jest twoje największe zmartwienie. Jeśli jakimś cudem dotrwasz do czwartej, rozpocznie się prawdziwy koszmar. Animatroniki znikną, a na ich miejsce pojawi się Nightmare.

KONIECZNIE zaświeć wtedy latarką w którymkolwiek korytarzu. Nightmare będzie stał tuż przed tobą, a to oznacza, że musisz z niezwykłą szybkością zamknąć drzwi. Nightmare jest cichy jak FredBear, więc aby uniknąć zgonu, musisz BARDZO UWAŻNIE nasłuchiwać, i nie świecić latarką. Podobnie jak w przypadku FredBear'a, jeśli usłyszysz śmiech Freddy'ego z pierwszej części, oznacza to, że Nightmare jest na łóżku za tobą, lub w szafie. Należy postąpić podobnie, ale dwa razy dłużej.

Po ukończeniu nocy, pojawi się przed tobą skrzynka. Jest ona koloru szarego, posiada dwa brązowe paski oraz dwie kłódki koloru złotego. Nie będzie można jej otworzyć, a tylko klikać na kłódki i ruszać nimi. Co ciekawe w plikach gry można znaleźć otwartą skrzynię. Nad owym obiektem będzie napis "Perhaps some things are best left forgotten, for now" (Pol. Być może o niektórych rzeczach należy zapomnieć, na ten czas).

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki