FANDOM

FNaF 3 - Nightmare.png

Nightmare (pol. Koszmar) jest to szósta i ostatnia grywalna noc w Five Nights at Freddy's 3. Jeśli gracz ją przejdzie, zostanie wynagrodzony trzecią gwiazdką. Ale tylko gdy osiągnie dobre zakończenie, gdy go nie osiągnie zostanie nagrodzony drugą gwiazdką.

Uh, halo? Halo, halo! Uh, pragniemy tylko poinformować pracowników, że ze względu na ograniczenie budżetu, wcześniej wymienione pokoje bezpieczeństwa zostały w większości zamknięte. Wliczając w to ten.

Załoga budownicza będzie tu większość dzisiejszego dnia budowała fałszywą ścianę wokół starej wnęki. Nic nie zostało usunięte przed pracami, więc jeśli zostawiłeś coś w środku, to tylko i wyłącznie twoja wina.

Zarząd przypomina również, że ten pokój nie został wspomniany rodzinie, przyjaciołom czy też przedstawicielowi ubezpieczeniowemu.

Ponownie dziękuję za uwagę i pamiętaj o uśmiechu, jesteś przecież twarzą Pizzerii Freddy'ego FazBear'a.

Strategia

Gracz powinien BARDZO CZĘSTO resetować systemy, wtedy jest mniejsza szansa że nie będą się często psuć.

Porady

W Nocy tej będą pojawiać się dwa Springtrap'y, możliwe że jest to zamierzone działanie, by zmylić gracza (dwa Springtrap'y to efekt nieczęstego resetowania systemów wentylacji).

  • System dźwięku tej nocy psuje się co około 2 użycia.

SPŁONĘŁO!

Fazbear's Fright doszczętnie spłonęło!

Nowa atrakcja wzorowana na starszej pizzerii spłonęła tej nocy.

Władze nie wykluczają celowego działania, ale wygląda to na sprawkę wadliwego okablowania.

Niewiele rzeczy zostało znalezione na miejscu zdarzenia. Przedmioty, które ocalały, zostaną sprzedane na publicznej aukcji.

Noce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki