FANDOM

Music Box (Pol. Muzyczne Pudełko/Pozytywka) jest to część mechaniki gry Five Night at Freddy 2, która jest odpowiedzialny za "trzymanie" Marionetki w swoim pudełku. Można go znaleźć w Kąciku Nagród. Jeśli Gracz nie będzie go nakręcał, Marionetka się uwolni i go zaatakuje.
MusicBoxTimer.gif
Gdy Marionetka wyjdzie ze swojego pudełka, nie można się od niej uchronić, więc jest zalecane by cały czas nakręcać Music Box.
TheWarningSign.png

Pozytywka będzie co noc szybciej się "rozładowywała", co jest utrudnieniem dla gracza.

Jeżeli gracz dopuści się do "rozładowania" pozytywki, w rogu ekranu pojawi się pikający trójkąt z czerwonym wykrzyknikiem w środku. Jeżeli go zignorujemy usłyszymy inny dzwięk niż normalnie i dojdzie do jumpscare'a.

Ciekawostki

  • Melodia z pozytywki pochodzi z piosenki z roku 1876 o nazwie "Zegar dziadka Henry'ego".
  • Jeśli gracz będzie długo nakręcał Pozytywkę w Nocy 6 zwiększy się szansa na pojawienie się Golden Freddy'ego.
  • Pozytywka zaczyna mieć potrzebę "ładowania" od 2 godziny w Nocy 1. Natomiast od Nocy 2 (i później) pozytywka zaczyna się "rozładowywać" od 12 AM.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki