FANDOM

Maska
Mask.jpg
Maska z przedostatniego teaseru FNaF2

Maska Freddy'ego jest jednym z głównych elementów z gry Five Nights at Freddy's 2. Jest to pusta głowa Freddy'ego dana nowemu ochroniarzowi Jeremy'emu Fitzgerald'owi. Gracz może użyć maski, jeśli najedzie na czerwony przycisk na dole ekranu, który znajduje się obok przycisku do uruchomienia kamery.

Maska Freddy'ego została dostarczona po skargach poprzedniego stróża na temat animatroników próbujących dostać się do biura. Jest używana do obrony przed animatronikami z wyjątkiem Marionetki i Foxy'ego. Maska zastąpiła drzwi z poprzedniej gry.

Zalety 

  • Uniemożliwia graczowi zgon od animatroników w razie poprawnego użycia.
  • Toy Bonnie może wejść do biura, nawet jeśli gracz ma założoną maskę. Mimo tego, zamiast jumpscare animatronik tylko się popatrzy i wyjdzie z biura.
  • Jeśli Freddy, Bonnie, Chica, Toy Freddy lub Golden Freddy pojawią się w biurze, założenie maski w odpowiednim momencie natychmiast uniemożliwi im zabicie gracza. Opóźnienie lub zaniedbanie użycia maski spowoduje migotanie światła, jednak mogą nagle zaatakować w trakcie podnoszenia monitora.

Wady

  • Znacznie zmniejsza pole widzenia
  • Uniemożliwia używania latarki, światła w wentylacji, kamer,oraz nakręcanie pozytywki.
  • Dla starych animatroników (i dla Golden Freddy'ego) jest wymagana jak najszybsza reakcja na założenie maski, nawet najmniejsze opóźnienie będzie skutkować jumpscare'm.

Wskazówki

Gracz może szybko się obronić przed animatronikami w czterech łatwych krokach.

1. Włączenie kamery.

2. Nakręcanie muzycznego pudełka przez około 3-4 sekundy (zależy od sytuacji).

3. Bardzo szybki ruch kursorem na lewo od przycisku od monitora (dwa razy).

4. Maska zostanie natychmiast uruchomiona, co obroni gracza.

Ciekawostki

  • Jeśli bardzo szybko najedziesz na kamerę i na maskę na raz, zostaną one aktywowane.
  • Niektórzy myślą, że to tak naprawdę maska Bonnie'go ze względu na jej wygląd za otworami na oczy i brak twarzy Bonnie'go.

Galeria

FHead 2.png
MaskAnimated.gif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki