FANDOM

Lolbit jest jednym z animatroników występujących w grze Five Nights at Freddy's: Sister Location. Jest to jedna z czterech postaci, które pojawiają się tylko w Custom Night.

Wygląd

Lolbit swym wyglądem, poza kolorem, nie różni się od Funtime Foxy. Ma twarz wzorowaną na lisa, czarne oczy z białymi źrenicami, pomarańczowy pysk, otoczki oczu i wnętrze uszu oraz fioletową szminkę i policzki. Reszta głowy jest biała.

Resztę ciała możemy zobaczyć tylko w grze FNaF World. Na lewej ręce ma hak, a pod głową fioletową muszkę. Brzuch, koniec ogona, majtki, palce u stóp i środek prawej dłoni są pomarańczowe.

Rozgrywka

W pierwszych pięciu nocach może pojawić jako Easter Egg zamiast maski Ennarda.

W Custom Night twarz Lolbita może zacząć pojawiać się kolejno na trzech monitorach znajdujących się w biurze. Kiedy tak się dzieje należy wpisać na klawiaturze "L-O-L". Wtedy znika. Gdy pojawi się na trzech monitorach pokazuje się grafika podobna do wyświetlanych kiedy kanał telewizyjny ma przerwę w nadawaniu z napisem "Please stand by" (pol. "Proszę poczekać"). Jeśli zobaczymy ten komunikat mamy tylko krótką chwilę na wpisanie hasła.

Ciekawostki

  • Pojawia się również we FNaF World.

Animatroniki