FANDOM

Kulisy
Backstage nocamera.jpg
Numer Kamery 5

Kulisy (ang. Backstage) – jedna z lokacji we FNaF 1. To miejsce, gdzie znajdują się części zamienne do animatroników. Podczas gry, wejść tam może jedynie Bonnie. Po naszej śmierci, widzimy na ekranie końcowym kostium Freddy'ego Fazbeara, w którego jesteśmy wepchani.

Wygląd

Kulisy to pomieszczenie z częściami do wymiany lub naprawy dla animatroników. W tym pokoju znajduje się ława oraz półki. Możemy zauważyć tutaj m.in.:

Cam5.png

Położenie Kulis na mapie

5NAF.png

Ekran końcowy gry

Po przegranej grze, gracz może zobaczyć rozświetlony obraz kulis oraz kostium Freddy'ego Fazbear'a z wylewającymi się gałkami ocznymi w miejscu endoszkieletu.

Ciekawostki

  • Czasem można zauważyć, jak szkielet i maski mogą spoglądać na kamerę. Być może przestawia je Bonnie, aby nas przestraszyć.
  • O dziwo Bonnie nie stara się nadziać endoszkielet w kostium, jak Phone Guy mówił. Być może, Bonnie robił to wcześniej, aby straszyć Phone Guya, który także był strażnikiem.
  • Prawdopodobnie Bonnie jest zaprogramowany tak, aby ignorować endoszkielet w kulisach, gdyż miejsce to jest pełne części zapasowych i „nagi” endoszkielet powinien tam być.
  • Istnieje możliwość, że Bonnie używa maski na stole, aby patrzeć się bezpośrednio na kamerę.
  • Tylko Bonnie odwiedza ten pokój.
  • Warto też zauważyć, że w ekranie końcowym gry, nie można zlokalizować endoszkieletu. W jego miejscu znajduje się Freddy Fazbear.
  • Istniała plotka, która mówiła o kolejnej postaci, „Sparky the Dog”, który rzekomo pojawiał się jedynie w drzwiach Kulis, jednak był to zwykły fotomontaż.
Five nights at freddy s sparky the dog by slenderman2301-d8775x3.png

Sparky

  • Jedynie głowy Freddy'ego na półkach, mają gałki oczne.
  • Ten pokój jest jednym z trzech pomieszczeń, przez które przechodzi jeden animatronik. Drugim jest Schowek, a trzecim Piracka Zatoka.
  • Głowy Freddy'ego i Bonniego, które znajdują się w tym pomieszczeniu, nie mają uszu.
  • Głowy Freddy'ego bardziej przypominają głowę Freddy'ego z 2 części gry niż tego z 1.

Galeria

Rozjaśnione

Pomieszczenia/Kamery
FNaF 1 Biuro, Scena (FNaF1), Kulisy, Jadalnia, Piracka Zatoka
Wschodni Korytarz, Zachodni Korytarz, Toalety, Kuchnia, Schowek
FNaF 2 Biuro, Scena, Części/Serwis, Korytarz Główny, Pokój Gier, Kącik Nagród
Kącik Zabaw, Lewy Szyb Wentylacyjny, Prawy Szyb Wentylacyjny, Pokój Przyjęć 1, Pokój Przyjęć 2, Pokój Przyjęć 3, Pokój Przyjęć 4
FNaF 3 Biuro, CAM 01, CAM 02, CAM 03, CAM 04
CAM 05, CAM 06, CAM 07, CAM 08, CAM 09, CAM 10
CAM 11, CAM 12, CAM 13, CAM 14, CAM 15
FNaF 4 Pokój, Lewy Korytarz, Prawy Korytarz
FNaF:SL Winda, Moduł Kontrolny, Breaker Room, Galeria Ballory, Hala Funtime'ów, Części/Serwis, Kontrola Cyrku, Galeria Cyrkowa, Pokój Prywatny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki