FANDOM

(Może szukałeś/aś Mike Schmidta z pierwszej gry? Albo Fritza  z drugiej?)

Jeremy Fitzgerald jest głównym protagonistą drugiej części gry. Był ochroniarzem zatrudnionym przez Pizzerię Freddy'ego Fazbeara, który stróżuje od dwunastej w nocy do szóstej rano od niedzieli, 8 listopada 1987 do piątku, 13 listopada 1987. Partia gry jest ukazana z perspektywy pierwszej osoby. Jest on podobny do Mike'a i milczy od początku gry.

Po zostaniu zatrudnionym, zostaje powiadomiony o jego pracy przez Phone Guy'a który mówi, że nie pracuje już z powodu robotów próbujących dostać się do biura. Ostatecznie Jeremy kończy swoją pierwszą noc i pomimo niskiej płacy i niebezpieczeństwa, kończy również cały tydzień. Noce mijają, a Jeremy dowiaduje się, że ktoś majstrował przy animatronikach, ostatecznie prowadząc do zamknięcia restauracji.

Po końcu piątej nocy, Jeremy przyjmuje czek o wartości 100.50 dolarów. Podczas szóstej, Phone Guy mówi Jeremy'emu, że ten będzie pracować na dziennej zmianie i ma obserwować animatroniki podczas przyjęcia urodzinowego. Po jej ukończeniu, Jeremy przyjmuje czek o wartości 20.10 dolarów za nadgodziny, i dowiaduje się, że restauracja zostanie zamknięta. W Custom Night, Fritz Smith zmienia Jeremy'ego.

180px-FNAF2NewspaperArticle.png

Wygląd

Podobnie jak u Mike'a gracz nie wie, jak wygląda Jeremy i jest zmuszony do widoku z perspektywy pierwszej osoby przez całą grę. W przeciwieństwie do Mike'a gdy Jeremy umiera, ekran śmierci jest wciąż widziany jego perspektywą.

  • Jeremy jest drugim, który wytrzymał najwięcej nocy w grze. Pierwsi są ex aequo, Mike Schmidt (który przeżył wszystkie siedem nocy) oraz stróż z trzeciej części (także siedem nocy), a trzeci to Fritz Smith (przeżył tylko Custom Night).
  • Jedyna sugestia głosu Jeremy'ego to głęboki oddech, gdy ten nakłada maskę Freddy'ego
  • Jeremy zarobił 120.60 dolarów, czyli o dziesięć centów więcej od Mike'a Być może dlatego, że pracował w pizzerii z większym budżetem.
  • Jest możliwość, że jego imię pochodzi od bohatera drugoplanowego "James Jim FITZGERALD" z Gry Grand Theft Auto.

Ludzie
FNaF 1 Mike Schmidt, Phone Guy
FNaF 2 Jeremy Fitzgerald, Fritz Smith, Purple Guy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki