FANDOM

Incydent z zaginionymi dziećmi - jedno z dwóch kluczowych zdarzeń (drugim jest The Bite of '87). Wydarzenie miało miejsce we Freddy Fazbear's Pizza, 26 czerwca 1987? roku. Pięcioro dzieci zaginęło w tajemniczych okolicznościach.

O historii wiemy z wycinków z gazet (CAM 4B - Wschodni Korytarz), które czasami zastępuje regulamin.

O co konkretnie chodzi?

Incydent z zaginionymi dziećmi

W nocy 26 czerwca, zaginęło 5 dzieci. Morderca używał kostiumu (najprawdopodobniej Springtrap'a), żeby zwabić dzieci na zaplecze. Jednak nie jest nam dane poznać tożsamości mordercy oraz dalszego losu zaginionych dzieci. 

Główną teorią jest:

Uwięzieni w animatronikach 

Możliwe, że morderca wepchnął ciała do kostiumów animatroników. Świadczy o tym liczba zaginionych dzieci i ilość animatroników z FNaF, oraz minigierka "Give Gifts, Give Live", w której sterujemy Marionetką i musimy rozdać kostiumy Bonnie'go, Chici, Freddy'ego, Foxy'ego i być może Golden Freddy'ego, ponieważ sekundę przed wyskoczeniem jego jumspcare'a możemy zobaczyć 5 dziecko.

Wycinki z gazet

" W lokalnej pizzerii zaginęły dzieci - ciał nie odnaleziono. Podobno dwójka miejscowych dzieci została zwabiona na zaplecze w późnych godzinach otwarcia pizzerii Freddy'ego Fazbear'a nocą 26. czerwca. Dzięki monitoringowi zidentyfikowano mężczyznę za to odpowiedzialnego, co doprowadziło do jego schwytania następnego dnia rano, samych dzieci nigdy nie odnaleziono i przypuszczalnie są martwe.''' Policja podejrzewa, że podejrzany założył kostium jednej z maskotek, by zdobyć zaufanie dzieci. "

" Zgłoszone zaginięcie pięciu dzieci. Podejrzany skazany. Piątka dzieci jest powiązana z incydentem w pizzerii Freddy'ego Fazbear'a, gdzie mężczyzna założył kostium jednej z maskotek i zwabił je na zaplecze.'' Odkąd podejrzany został oskarżony, ciał nigdy nie odnaleziono. Pizzeria Freddy'ego Fazbear'a toczy ciągłą walkę, odkąd przekonało rodziny do powrotu do pizzerii. "

" Lokalna pizzeria zagrożona zamknięciem przez higienę. Lokalna pizzeria Freddy'ego Fazbear'a została zagrożona ponownym zamknięciem wydział zdrowia przez raporty o nieprzyjemnym zapachu pochodzącym z ukochanych zwierzęcych maskotek. Skontaktowano się z policją, gdy rodzice podobno zauważyli coś, co wydawało się być krwią i śluzem wokół oczu i ust maskotek. Jeden z rodziców porównał to do "Reanimowanych zwłok''."

" Lokalna pizzeria zamknięta do końca roku. Po długiej bitwie by zostać w biznesie i po tragedii która wydarzyła się tu lata temu, pizzeria Freddy'ego Fazbear'a ogłosiła zamknięcie do końca roku. Mimo długich poszukiwań nabywcy, firmy wydają się być niechętnie do współpracy ze spółką. "Te postacie przeżyją. W sercach dzieci, te postacie przeżyją." - dyrektor naczelny. "

Jak to się skończyło?

Po wydaniu FNaF 3 odkryto, jak się ta historia zakończyła:

Bad Ending

Po przejściu minigierki z 5 nocy odblokowuje się złe zakończenie.

Zabite dzieci zapędziły Purple Guy'a do kostiumu Springtrap'a i tam pozostał na zawsze. Niestety, dusze dzieci na zawsze zostały uwięzione w kostiumach animatroników.

Good Ending

Po przejściu wszystkich ukrytych minigier oraz minigierki z 5 nocy odblokowuje się dobre zakończenie.

Zabite dzieci zapędziły Purple Guy'a do kostiumu Springtrap'a i tam pozostał na zawsze. Dusze dzieci zostały uwolnione z kostiumów.

Secret Ending

Po zdobyciu Good Ending, podczas piątej nocy na kamerze 03 trzeba kliknąć rysunek Marionetki po prawej stronie. Musimy iść do końca korytarza (na prawo) i podejść do ciasta.

Dusze dzieci na zawsze zostają uwolnione z kostiumów animatroników (łącznie z Marionetką). Dowodem na to są balony, które wznoszą się, oraz maska Marionetki, która upada.