FANDOM

Na kamerze obejmującej Róg Wschodniego Holu wywieszone są zasady pizzerii. Czasami mogą być losowo zastąpione wycinkami z gazet dotyczących pizzerii. Artykuły te odkrywają ukrytą historię gry. W 2 i 3 części, dużo o fabule mówią nam jedynie mini-gry.

Pierwszą pizzerią było FredBear's Familly Dinner. Niewiele o niej wiadomo. Animatronikami byli tam FredBear oraz SpringTrap znany wtedy jak SpringBonnie. Pewnego dnia, przed pizzerią stało płaczące dziecko, które Pink Guy zabił.

Z FNaF 2 dowiadujemy się wielu wiadomości. Ponieważ ta gra działa się wcześniej, najpierw dowiecie się o niej.

Dawniej w Pizzerii Freddy'ego Fazbear'a, były stare animatroniki: Freddy Fazbear, Bonnie, Chica i Foxy, a także animatroniki z pierwszej pizzerii. Właściciel uznał, że są brzydkie, o czym wspomina Phone Guy, więc stworzono nowe, ładniejsze, nazwane Toy'ami. Były wśród nich 2 nowe Animatroniki: Balloon Boy i Marionetka. Purple guy, został strażnikiem nocnym, i w przebraniu Springtrap'a zabijał dzieci, które Marionetka wkładała do animatroników. Strażnikiem nocnym został Jeremy Fitzgerald.

Odnowiono stare animatroniki, ale zaginęło kolejne 5 dzieci i pizzeria  straciła reputację, np. przez liczne donosy od Departamentu Zdrowia o "zdechłym smrodzie" animatroników (także o krwi koło ich oczu i ust), przez co pizzeria miała liczne problemy. Musiała być zamknięta w ciągu roku ponieważ nikt nie chciał jej kupić ze względu na kiepską reputację.

Cztery maskotki restauracji - Freddy Fazbear, Królik Bonnie, Kurczak Chica i Lis Pirat Foxy - według Departamentu Zdrowia miały wokół oczu i ust "krew" a także "zdechły smród" , przez co rodzice interpretowali je jako "reanimowane zwłoki". Phone Guy stara się wyjaśnić smród podczas pierwszej nocy mówiąc o tym, że stroje nie były czyszczone przez ponad 20 lat. Phone Guy został zaatakowany przez Golden Freddy'iego i i prawdopodobnie włożony do kostiumu, czego można się dowiedzieć dzięki wiadomości z czwartej nocy. Istnieje wiele teorii dotyczącej ataku na Phone Guy'a.

Purple Guy zginął we wnętrzu stroju Springtrap'a

Powinni nic się nie zdarzyć ale dach był dziurawy i wilgoć spowodowała zatrzaśnięcie się Springtrap'a.

The bite of '87 - ugryzienie zostało spowodowane przez Fredbear'a. Ugryzione zostało dziecko. Jego starszy brat w przyjęcie urodzinowe ugryzionego przebrał się ze swoimi kolegami za Foxy'iego, Freddy'iego, Chice i Bonnie'go. System Fredbear'a powinien nie dopuścić do zatrzaśnięcia się szczęki ale dziecko ugryzione dziecko płakało i wilgoć spowodowała zatrzaśniecie się szczęki (podobnie zginal Purple Guy). Możliwe że jednak to było The bite of '83.

Po tym incydencie tryb spokojnej wędrówki animatroników został ograniczony tylko do nocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki