Fandom

Hand Unit

243strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Hand Unit -jest naszym piątym robotem- przewodnikiem wersji Hand Unit w grze Five Nights at Freddy's: Sister Location.

Noc 1

W nocy 1 Hand Unit przyprowadza nas do pracy i prosi o wpisanie swojego imienia na klawiaturze, ale w końcu stwierdza, że jest ona zepsuta i wybiera "imię", które według niego chcieliśmy wpisać - Eggs Benedickt. Gdy dotrzemy do modułu kontrolnego każe nam "zachęcić" Ballorę do "roboty" rażąc ją prądem. Tak samo mamy zachęcić do pracy Funtime Foxy. Prowadzi nas następnie do Baby gdzie 3 razy razimy ją prądem. Po tym odsyła nas do domu abyśmy się "nie przemęczyli".

Noc 2

W drugiej nocy na klawiaturze mamy wpisać głos dla przewodnika. Znowu klawiatura się psuje, więc autokorekta wybiera głos "Zdołowanego nastolatka". Kiedy sprawdzamy Ballorę stoi ona przed szybą, a Hand Unit nakazuje porazić ją prądem dla "zabawy". To samo robimy w przypadku Funtime Foxy'ego. Przechodzimy do Kontroli Cyrku gdzie szok kontrolny nie działa, więc Hand Unit restartuje system. W tym czasie Baby każe nam się skryć pod biurkiem przed Bidybab'em. Kiedy systemu nie udaje się zrestartować automatycznie, Hand Unit każe nam zrestartować go ręcznie. Przechodzimy przez Galerie Ballory do pokoju sterowania. Tam restartujemy system i Hand Unit odsyła nas dalej do domu.

Noc 3

Na początku pracy Hand Unit mówi, że dzisiejsza robota nie będzie łatwa. Przechodzimy przez Funtime Audytorium do sektoru z częściami, gdzie musimy naprawić Funtime Freddy'ego wyciągając mu moduł. Wtedy kukiełka Bon Bon ucieka, a my musimy go wyłączyć. Po robocie udajemy się przez Funtime Audytorium gdzie atakuje nas Funtime Foxy.

Noc 4

W nocy 4 budzimy się w kostiumie ze sprężynowymi zatrzaskami, który należał do animatronika nazwanego przez Baby "Scooper'em". Hand Unit do nas nie przemawia.

Noc 5

W nocy 5 zostajemy wysłani do naprawy Baby. Wcześniej w windzie Hand Unit pyta nas o to co chcemy dostać w koszu upominkowym za pierwszy tydzień pracy. Autokorekta zmienia to co próbujemy wpisać na "Egzotyczne Masła". Po dotarciu do Parts and Service głos Hand Unita się urywa.

True Ending

Gdy wejdziemy do Scooping Room, Hand Unit mówi, że jesteśmy w niebezpiecznym miejscu i musimy je opuścić. Głos się urywa. Przemawia do nas Ennard. Mówi głosem Baby, po czym "Scooper" wyrywa nam wnętrzności.

Fake Ending

Hand Unit mówi, że weszliśmy do zabronionego miejsca i abyśmy zaczekali do 6 AM, bo wtedy ma przyjść ekipa sprzątająca. Wówczas zostaniemy zwolnieni i odesłani do domu. Jednak dostajemy swoje Egzotyczne Masła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki