FANDOM

Funtime Freddy to animatronik z gry Five Nights at Freddy's: Sister Location. Jest on jednym z dwóch Funtime Animatroników.

Wygląd

Funtime Freddy jest białym animatronikiem o wyglądzie niedźwiedzia, z różowym brzuchem, uszami i policzkami. Ma czarny nos i niebieskie oczy. Na policzkach ma ciemno-rózowe rumieńce. Twarz Funtime Freddy'ego jest wysunięta i szeroka. Posiada on czarną muszkę, srebrny głośnik na brzuchu, dwa guziki, czarno-różowy kapelusz oraz pacynkę Bonnie'go. W lewej ręce trzyma mikrofon z różową rączką.

Zachowanie

Główny wątek

Funtime Freddy po raz pierwszy pojawia się w trakcie drugiej nocy. Znajduje się wtedy w Breaker Room. Gdy restartujemy system on próbuje się do nas zbliżyć. Kiedy zbliży się do nas lub go nie widzimy musimy odtworzyć audio na którym nagrane są uspokajające słowa wypowiadane przez dziewczynkę.

Po raz kolejny mamy z nim styczność w nocy trzeciej. Tym razem nie jest on dla nas zagrożeniem ponieważ jest wyłączony. Hand Unit instruuje nas podczas otwierania jego maski. W trakcie pracy Bon Bon odłącza się od ręki Freddy'ego i chowa się za nim. Jeśli nie zaświecimy na niego latarką kiedy wychyla się zza pleców następuje jumpscare. Musimy poczekać, aż wystarczająco się wychyli świecąc latarką tak żeby nie schował się z powrotem, a żeby było go widać. Wtedy klikamy na jego muszkę co powoduje jego wyłączenie.

Custom Night

F. Freddy pojawia się w Custom Night w trybach o nazwach "Freddy & Co", "Funtime Frenzy" oraz "Golden Freddy". Jego mechanika polega na tym, że przemieszcza się pomiędzy lewym i prawym schowkiem. Gdy zmienia położenie mówi jeden ze swoich dialogów np. "Here I come!" (pl. "Nadchodzę!"). Nie atakuje nas bezpośrednio tylko wysyła w naszą stronę Bon Bon'a. To z której strony przyjdzie do nas Pacynka zależy od aktualnego położenia Freddy'ego i od tego co mówi. Jeśli krzyczy: "Bon Bon! Go get him!" (pl. "Bon Bon! Dorwij go!") to oznacza, że spróbuje się do nas dostać z tej strony po której jest animatronik. Natomiast jeśli krzyknie: "Surprise!" (pl. Niespodzianka!) Bonnie nadejdzie z przeciwnej strony. Należy uważać na to gdzie znajduje się Freddy i co mówi, aby nie pomylić się, które drzwi trzeba zamknąć, by zatrzymać Bon Bon'a.

Ciekawostki

  • Pacynka Bonnie'go nie jest założona na jego rękę, tylko jest częścią kostiumu.
  • Głosu Freddy'emu użyczył Kellen Goff.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki