FANDOM

Funtime Foxy jest animatronikiem-lisem wzorowanym najprawdopodobniej na Mangle.

Wygląd

Funtime Foxy to biało-różowy animatronik o wyglądzie lisa i żółtych oczach. Ma ona muszkę czerwonego koloru oraz różowo-białą "sukienkę". Na jej pysku znajdują się trzy czarne kropeczki oraz czarny nos. Ma ona różowe prążki wokół oczu. Funtime Foxy nie różni się zbytnio kolorem od swoich towarzyszy na scenie.

Zachowanie

Po raz pierwszy widzimy ją pierwszej nocy gdzie musimy porazić ją prądem, jednak bliższy kontakt z nią mamy dopiero w nocy trzeciej. Musimy wtedy przejść przez Funtime Auditorium w którym ona się znajduje. Hand Unit radzi nam by świecić jak najrzadziej, ale podobnie jak poprzedniej nocy powinno się robić dokładnie na odwrót. Należy włączać latarkę gdy tylko mamy taką możliwość, aby Foxy się do nas nie zbliżyła.

Gdy wracamy z Parts & Service nie możemy już się przed nią obronić. Cokolwiek zrobimy, i tak wyskoczy jumpscare, więc wystarczy iść przed siebie oczekując ataku.

Ciekawostki

  • Jej oficjalna nazwa to Foxy The Pirate (Funtime Version).
  • Funtime Foxy jest jednym z pięciu animatroników, które nie mówią w grze. Pozostałe to:
  • Swym wyglądem, może przypominać Mangle przed zniszczeniem przez dzieci.
  • Według "Making Funtime Foxy" w zakładce "Extras" Funtime Foxy miała być początkowo fioletowa.

Animatroniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki